زیبا سازی کروم به سلیقه خودتان

اگر جزو انسان های مرتب و دقیق باشید حتما به زیبا سازی یا مرتب بودن میز کارتان فکر کرده اید و اگر از خلاقیت بالایی هم برخوردار باشید که حتما به سلیقه خود محیطی جذاب (البته از نظر خودتان) را ساخته اید. برای کسانی که بیشتر وقت خود را با کامپیوتر یا لپ تاپ می گذرانند، صفحه دسکتاپ میز کارشان می شود و کسانی هم که مثل نگارنده  وب گردی می کنند و به مرورگر کروم علاقه داند، به زیباسازی صفحه اول و دیگر بخش های این مرورگر واکنش نشان می دهند.

امروز می خواهیم در وب سایت بنچیمو طرز تهیه یک پوسته شخصی در کروم را آموزش دهیم.

1- در اولین مرحله باید تصویری زیبا بر اساس سلیقه خود انتخاب کرده و یا تصویر مورد نظرتان را خلق کنید.

2- حال برای شروع کار به این لینک مراجعه نمایید.

3- گزینه Upload an Image را زده و تصویر مورد نظر را انتخاب کنید.

4- اگر تصویر مورد نظر بزرگ است، از پنل زیر شبیه ساز پوسته، گزینه چهارم از سمت چپ که مربوط به اندازه تصویر هست را انتخاب و بروی گزینه fill screen یا fit to screen کلیک کنید.

5- حالا اگر می خواهید سیستم به صورت خودکار و بر اساس تصویر انتخاب شده رنگ نوار بالای مرورگر و دیگر بخش ها را انتخاب کند، بروی گزینه Generate Colors کلیک کنید.

6- اما اگر می خواهید خودتان بخش های مختلف مرورگر را شخصی سازی کنید، در نوار بالا از گزینه Image و  Colors استفاده کنید.

7- توجه داشته باشید که با انتخاب هر بخش، محل تغییرات در شبیه ساز به رنگ قرمز در آمده و شما می توانید تمرکز بیشتری بروی این تغییرات داشته باشید.

8- خوب حالا دوباره برگردید به بخش Basic و در بخش Enter Theme Name، اسمی را برای پوسته مورد نظر انتخاب کنید.

9- و اینک در آخرین مرحله به بخش Pack در نوار بالا رفته و اگر می خواهید پوسته ساخته شده را بروی مرورگر کروم خود مشاهده کنید گزینه Pack and Install را زده، اگر می خواهید پوسته را ذخیره کنید گزینه Pack and Download را زده و اگر می خواهید این پوسته را به صورت فشرده ذخیره کنید (مناسب برای ایمیل کردن و فرستادن با نرم افزارهایی که از این فرمت استفاده نمی کنند، مانند پیام رسان ها) از گزینه Pack and Download Zip File استفاده کنید.

10- از پوسته ای که ساختید لذت ببرید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024