ریزر فون 2 به صورت رسمی رونمایی شد

ریزر بعد از ارائه نسخه اصلی ریز فون گیمینگ حال تصمم به ارائه نسخه جدید این محصول با نام  ریزر فون 2 گرفته است حال باهم نگاه کلی به این گوشی هوشمند گیمینگ جدید که همواره در این بخش فعالیت داشته است می پردازیم.

این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 5.72 اینچی QHD با رزولوشن 1440×2560 پیکسلی استفاده کرده است و هوزهم از نسبت تصویر 16 به 9 بهره می برد گویا کماکان این شرکت معتقد است بهترین نسبت تصویر برای یک گوشی گیمینگ نسبت تصویر 16 به 9 می باشد. صفحه نمایش ریز فون 2، 50 درصد روشن تر از نسخه قبلی خود شده است و یک صفحه نمایش با نیت 580 را  در اختیار شما می گذارد که در نور آفتاب نیز کیفیت تصویر مناسبی را ارائه می دهد.

گوشی هوشمندی با قابلیت پشتیبانی بهترین بازی های روز دنیا قطعا باید از یک پردازنده قدرتمند استفاده کند و ریزر فون 2 نیز از یک پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 همانند سامسونگ گلکسی نوت 9 بهره می برد که قطعا رضایت سرعت بالا در بازی و اجرای آن را به شما می دهد. رم داخلی 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در نگاه اول شاید 64 گیگابایت به عنوان حافظه داخلی کم به نظر برسد ولی سرعت بالای آن این کمبود را جبران می کند اما برای کسانی که مشتاق به افزایش حافظه داخلی می باشند ریزر فون 2 قابلیت ارتقاء میکرواس دی را نیز دارد ولی با انتخاب حافظه بیشتر دیگر آن سرعت اولیه بالا را نخواهید داشت.

قطعا برای یک گوشی گیمینگ باید از یک باتری قدرتمند و فناوری شارژ خوب استفاده کرد این محصول نیز از یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری با فناوری شارژ سریع نسل 4 و شارژ بی سیم سریع 15 واتی بهره می برد که بسیار مناسب چنین گوشی هوشمند گیمینگی می باشد. فناوری IP 67 نیز با قابلیت مقاومت 1 دقیقه و 30 ثانیه در عمق 1 متری نیز به عنوان فناوری ضد آب بودن به آن اضافه شده است.

از دیگر نکته های زیبایی که حس گوشی گیمینگ را به شما می دهد لوگوی پشت این گوشی می باشد که مجهز به RGB بوده که بسیار زیباست. ریزر فون 2 برای ورودی هدفون از پورت یو اس بی تایپ سی استفاده کرده است ودیگر خبری از جک 3.5 میلی متری نیست.

شاید گوشی هوشمندی که تمرکز بیشتری بر روی مشخصات داخلی دارد به دلیل استفاده گیمینگ چندان توجهی به دوربین نداشته باشد ولی با این وجود ریزر فون 2 تقریبا از دوربین های مناسبی استفاده کرده است. دوربین دوگانه اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه f/1.7 و لنز 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه f/2.6  تله فوتو با قابلیت هایی از جمله قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 2160p و کیفیت 1080p در حالت 60 فریم در ثانیه مجهز شده است که کیفیت بسیار مناسبی را به شما ارائه می دهد. برای دوربین سلفی نیز از لنز 8 مگاپیکسلی استفاده شده است.

ریزر فون 2 با اندروید 8.1 اورئو از امروز با قیمت 800 دلار قابل پیش خرید بوده که با توجه به مشخصات گفته شده قیمت عادلانه ای به نظر می رسد.

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد

2 نظرات

ویدئو منتشر شده از نورپردازی RGB شیائومی بلک شارک ۲ موبایل و تبلت .بنچیمو مهر 20, 1397 - 2:08 ب.ظ
[…] شاهد رونمایی آن بودیم حالا با رونمایی گوشی قدرتمند ریزر فون ۲ نوبت به غول چینی رسیده است تا با رونمایی از محصول جدید […]
قیمت برترین پرچمداران سال ۲۰۱۸ : کدام پرچمدار قیمت منصافه تری را ارائه داده است آذر 7, 1397 - 6:01 ب.ظ
[…] مشخصات فنی و قابلیت های شگفت انگیز این گوشی هوشمند از معرفی تخصصی و کامل این محصول در سایت ما بازدید کنید و شگ…. قیمت ۸۰۰ دلار تعیین شده برای این محصول می […]
دیدگاه بگذارید