تیزر ویدئویی جذاب از خط تولید جدید اپو رنو

اپو تصمیم گرفته تا بعد از موفقیت های بسیار خوب خود در زمینه گوشی های هوشمند میان رده، حال تصمیم دارد تا خط تولید جدیدی از گوشی های هوشمند خود را راه اندازی کند. اپو رنو خط تولید جدید این شرکت چینی خواهد بود که بزودی شاهد رونمایی گوشی های هوشمند جدید این سری خواهیم بود. هرچند شایعات این گوشی های هوشمند تا به الان کم نبوده اما حالا اطلاعات دقیق تری از سری جدی گوشی های هوشمند اپو رنو در اختیار داریم.

تیزری هوشمندانه و جذاب از مشخصات فنی در نظر گرفته شده

پیش از این نیز در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا، اپو اعلام کرده بود که قرار است گوشی هوشمند جدید را رونمایی کند که از سنسور های دوربینی بهره خواهد برد که قابلیت زوم 10 برابری را نیز خواهند داشت. چندی پیش نیز شاهد انتشار پوستر هایی از قابلیت زوم 10 برابری دوربین های اصلی اپو رنو بودیم.

گوشی های جدی سری رنو اپو

در تیز منتشر شده در همان ابتدا تاکید ویژه ای بر سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند شده و در ادامه همانطور که انتظار می رود یک مدل خاص با امکانات فنی یک پرچمدار و پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 در قالب اپو رنو رونمایی خواهد شد. البته اخبار دیگری مبنی بر سه گوشی هوشمند دیگر این خط تولید جدید با مجهز شدن به پردازنده اسنپدراگون 855 نیز منتشر شده کهبه احتمال زیاد شاهد رونمایی این گوشی های هوشمند نیز خواهیم بود.

اپو رنو با سنسور های دوربین اصلی با زوم 10 برابری

از دیگر مشخصات مشخص شده در این تیزر، صفحه نمایشی با کفیت بسیار بالا و تفکیک رنگ فوق العاده در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد. بهتر است شما را به دیدن این ویدئو جذاب و کوتاه دعوت کنیم و نوید این اتفاق را بدهیم که بزودی شاهد رونمایی یک گوشی هوشمند با کیفیت از این شرکت، و آماده رقابت با غول های قدرتمند این عرصه خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد