ردمی نام K20 را برای پرچمدار جدید خود تایید کرد

شیائومی ردمی K20

شیائومی با تولید سری گوشی های هوشمند ردمی خود، توانست موفقیت چشم گیری را کسب کند. ردمی نوت 7 پرو توانست با رونمایی در هر کجای جهان آمار فوق العاده فروش را به خود اختصاص دهد و به جرات این گوشی هوشمند موفق ترین و پرفروش ترین گوشی هوشمند سری ردمی شیائومی بوده است. حال باید منتظر پرچمدار جدید این سری جذاب یعنی ردمی K20 باشیم.

پرچمداری قدرتمند در راه است

در حالی که پیش از این نیز اخبار و شایعاتی از رونمایی پرچمدار جدید ردمی شنیده بودیم، این گوشی هوشمند قرار است از دوربین های اصلی سه گانه ای بهره مند شود. پیش بینی می شود که سنسور های 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور های 13 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی سه گانه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود.

اما امروز شیائومی بصورت رسمی نام K20 را برای این پرچمدار جدید خود در نظر گرفته است. پردازنده 7 نانومتری قدرتمند کوآلکام، یعنی اسنپدراگون 855 نیز برای این پرچمدار جدید ردمی در نظر گرفته خواهد شد. شیائومی بعد از موفقیت چشم گیری که در زمینه گوشی های هوشمند میان رده داشته این بار تصمیم گرفته تا به میدان رقابت با پرچمداران قدرتمند دیگر شرکت های این عرصه وارد شود.

با توجه به مشخصات فنی پیش بینی شده برای این گوشی هوشمند باید گفت، که ردمی دست پر وارد میدان شده است. با توجه به سنسور های قدرتمند در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند، باید شاهد ثبت تصاویر فوق العاده با کیفیت و عملکرد خوب این دوربین های اصلی باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند