ردمی Y3 گوشی جدید سری ردمی شرکت شیائومی خواهد بود

شیائومی ردمی Y3

شیائومی بعد از موفقیت چشم گیری که در زمینه گوشی های ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو داشت این بار قرار است گوشی هوشمند دیگری را در این سری رونمایی کند. گوشی های هوشمند سری ردمی شیائومی همواره به دلیل بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمت های بسیار بصرفه توانستند در زمینه فروش جهانی عملکرد خوبی ار از خود نشان دهند. شیائومی ردمی نوت 7 و نوت 7پرو توانستند با فروش فوق العاده خود تمام رکورد ها را جا به جا کنند. حال نیز مشخصات فنی جدید از ردمی Y3 نماینده جدید این سری منتشر شده که باهم به آن می پردازیم.

سنسور دوربین سلفی قدرتمند در کنار طراحی زیبا

از جمله مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می توان به دوربین های اصلی دوگانه آن اشاره کرد. با توجه به میان رده بودن این محصول، در قسمت پشتی شاهد سنسور حسگر اثر انگشت می باشیم با توجه به انتخاب این محل برای سنسور حسگر اثر انگشت به احتمال خیلی زیاد این گوشی هوشمند از صفحه نمایش IPS LCD بهره مند خواهد شد.

شیائومی ردمی Y3

برای طراحی صفحه نمایش نیز ناچ واتردراپ مانند در نظر گرفته شده به هرچه یکدست تر شدن صفحه نمایش کمک شایانی کرده. اطلاعاتی هنوز از سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند نداریم، اما در ناچ زیبای واتردراپ شاهد استفاده از سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی خواهیم بود.

باتری 400 میلی آمپری از ذیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد. با توجه به این میزان باتری به احتمال زیاد شاهد استفاده از پردازنده 11 نانومتری و به احتمال خیلی زیاذ یکی از پردازنده های شرکت کوآلکام خواهیم بود. تاریخ 24 آوریل (4 اردیبهشت) برای معرفی رسمی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد