طراحی پیش بینی شده برای آیفون 11 و آیفون 11 Max

طراحی پیش بینی شده برای آیفون 11

بعد از معرفی آخرین پرچمداران شرکت اپل، این پرچمداران قدرتمند با توجه به قیمت های بسیار بالا و البته مشخصات فنی که نتوانستند آنگونه که باید توقعات را برآورده کنند، اپل برای سال میلادی جاری برنامه ویژه ای دارد. پیش از این شاهد تیزر هایی از طراحی های پیش بینی شده برای آیفون 11 و آیفون 11 MAX بودیم اما گویا تمام این پیش بینی اشتباه بوده و طراحی دیگری برای این گوشی های هوشمند و پر مدعا در نظر گرفته خواهد شد، طراحی که چندان با آن غریبه نیستیم.

طراحی بسیار آشنا با کمی تغییر

به لطف شایعات و شایعه پراکنان، تصویر جدید از قالب پشتی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند منتشر شده است. با توجه به آنچه که در تصویر می بینیم، اولین چیزی که به ذهنمان می رسد شباهت بسیار بالای طراحی در نظر گرفته شده پشتی این گوشی های هوشمند با گوشی های خانواده هواوی میت 20 می باشد. آیفون این بار تصمیم گرفته تا به جای استفاده از دو سنسور برای دوربین اصلی از سنسور های اصلی سه گانه به این منظور بهره ببرد.

طراحی پیش بینی شده برای آیفون 11

اما طراحی در نظر گرفته شده شاید در نگاه اول بسیار شبیه به گوشی های خانواده هواوی میت 20 باشد، اما سنسور های دوربین اصلی پرچمدارن هواوی دقیقت رو به روی هم و منظم بودند اما سنسور های دوربین اصلی پرچمداران جدید آیفون به صورت ضربدری در کنار هم قرار گرفته اند.

حداقل شاهد دو مدل از پرجمداران جدید این شرکت طبق روال همیشگی سال های اخیر خواهیم بود. اما اطلاعات دیگری از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند در دسترس نیست و حتی تاریخ دقیقی برای رونمایی رسمی آن ها در نظر گرفته نشده است.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد