تاریخ رونمایی گوشی هوشمند نوکیا 9 مشخص شد (به همراه ویدئو)

بحث داغ این روز های دنیای تکنولوژی قطعا نزدیک شدن نمایشگاه MWC 2019 می باشد. یکی از داغ ترین اتفاقات این دوره نمایشگاه کنگره چهانی موبایل حضور گوشی های هوشمند 5G بوده است. ال جی و هوآوی اولین شرکت های بوده اند که از رونمایی گوشی های هوشمند جدید خود با قابلیت پوشش شبکه اینترنتی نسل پنجم خبر دادند. نوکیا نیز قرار است گوشی هوشمند خاص نوکیا  9 خود را در تازیخ 24 فوریه (5 بهمن) بصورت رسمی معرفی کند.

نوکیا 9

نوکیا 9 خاص ترین گوشی هوشمند سال 2019

قطعا یکی از خاص ترین گوشی های هوشمند خاصی که شاهد رونمایی آن خواهیم بود نوکیا 9 می باشد. این محصول جدید نوکیا قرار است اولین اولین گوشی هوشمندی باشد که از دوربین اصلی 5 گانه بهره خواهد برد. هرچند نوکیا 9 قرار بود زودتر از این تاریخ رونمایی شود اما با مشکلات پیش آمده برای سنسور های دوربین این گوشی هوشمند به تعویق افتاد، حال دیگر این گوشی هوشمند از دید HMD گلوبال آماده رونمایی رسمی خواهد بود و چه چیزی بهتر از نمایشگاه MWC 2019 برای معرفی رسمی.

نوکیا 9

HMD گلوبال برای نوکیا 9 ویژگی های ویژه ای را برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته است، و قطعا با بهره بردن از 5 سنسور اصلی باید شاهد قابلیت های شگفت انگیزی از این گوشی هوشمند خواهیم بود. ویدئویی نیز منتشر شده است که قابلیت های شاخص این محول جدید را به خوبی نشان می دهد.

باید منتظر بود و دید چه قابلیت های جذابی برای نوکیا 9 و مخصوصا سنسور های دوربین 5 گانه این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد، در پایان شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد