ویدئویی جذاب از باگ امنیتی قفل گشایی اسکن چهره سامسونگ گلکسی اس 10

گوشی های قدرتمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، که از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بهره مند شدند، سوای قیمت بسیار بالای در نظر گرفته شده، جالب است که در بازار فروش گوشی های جهانی استقبال خوبی از پرچمداران جدید سامسونگ به عمل آمده.

یکی از دلایل اصلی موفقیت این گوشی های هوشمند، تکنولوژی های در نظر گرفته شده برای این محصولات می باشد. سنسور حسگر اثر انگشت اولتراسونیک به همراه اسکنر چهره سه بعدی در نظر گرفته شده برای قابلیت های امنیتی پرچمداران جدید سامسونگ می باشد.

سنسور حسگر اثر انگشت اولتراسونیک به نسبت سنسور های نوری قدیمی، عملکرد با سرعت بسیار بالایی را از خود نشان می دهد، اما سنسور اسکن چهره سه بعدی نیز یکی از پرکاربردترین قابلیت های در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند می باشد.

اما در ویدئویی که مشاهده خواهید کرد، این قابلیت امنیتی به چالش کشیده شده. برای مثال شما تصویر چهره خود را برای تصویر معیار قفل گشایی گوشی به آن داده اید و یکی از دوستان شما نیز ویدئویی از چهره شما و یا تصویری از چهره مشابه با تصویر به ثبت رسیده برای قفل گشایی به وسیله سنسور اسکنر سه بعدی دارد.

در این ویدئو، ویدئویی از کاربر گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 در مقابل دوربین سلفی برای تشخیص چهره قرار داده شده و درکمال تعجب این قابلیت گلکسی اس 10، تصویر ویدئویی از چهره کاربر خود را که در ویدئویی مورد نظر مشاهده می کند تایید کرده و قفل صفحه نمایش براحتی باز می شود. چنین اتفاق باگ امنیتی بارزی برای گوشی قدرتمندی چون گلکسی اس 10 محسوب می شود.

شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند