ویدئو جعبه گشایی هوآوی nova 4 (صفحه نمایشی جذاب با دوربینی جذاب تر)

هوآوی در رقابتی که با سامسونگ برای رونمایی سریع تر اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش اینفینیتی O (صفحه نمایشی بدون ناچ با حفره ای برای قرار گرفتن دوربین سلفی) داشت، هرچند بعد از سامسونگ گلکسی A8s گوشی هوشمند nova 4 را معرفی کرد اما با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، nova 4 یک سر و گردن از گلکسی A8s بالاتر می باشد.

سامسونگ گلکسی A8s

مشخصات کلی هوآوی nova 4

این گوشی هوشمند برای اولین بار از سنسور 48 مگاپیکسلی قدرتمندی در کنار دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی سه گانه خود بهره برده است. برای دوربین سلفی نیز یک سسور 25 مگاپیکسلی باکیفیت در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش اینفینیتی O در نظر گرفته شده از جنس IPS LCD می باشد که دلیل این اتفاق، اختصاصی بودن صفحات نمایش اولد اینفینیتی O برای سامسونگ می باشد.

هوآوی nova 4

درست است که هر دوی این شرکت ها از صفحات نمایش ساخته شده شرکت چینی BOE برای گوشی های هوشمند خود بهره می برند، اما صفحات نمایش اولد این شرکت که قابلیت پشتیبانی از سنسور اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش را دارد اختصاصا متعلق به سامسونگ می باشد، و گویا این غول کره ای قرار است از چنین صفحات نمایشی برای گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 10 خود استفاده کند.

برای اطلاعات بیشتر و کامل تر  از هوآوی nova 4 می توانید به مطلب رونمایی رسمی هوآوی  nova 4 مراجعه کنید.

شاید یکی از سوال هایی که برای ما پیش امده است این است که این گوشی هوشمند با توجه به نداشتن ناچ و تنها حفره ای در صفحه نمایش در هنگام اجرای ویدئو و یا بازی و هرچیز دیگری،  در حالی که این حفره در نظر گرفته شده جزئی از صفحه نمایش است آیا مزاحمتی برای گوشی ایجاد می کند یا خیر. در ویدئو زیر نیز مشاهده می کنید که به این نکته تاکید بسیاری شده، بهتر است این ویدئو جذاب را مشاهده کنید و خودتان تصمیم بگیرید.

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود

1 دیدگاه

ویدئو جذاب از جعبه گشایی گوشی هوشمند زیبای هوآوی Honor V20 – هواوی Honor 20 دی 6, 1397 - 4:00 ب.ظ
[…] در ویدئو قبلی منتشر شده از گوشی هوآوی novo 4 شاهد آن بودیم که در بعضی از برنامه ها حفره در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی کمی مزاحمت به وجود می آورد، اما باید بدانید honor v20 حفره مورد نظر را طوری برش داده است که نیازی به تراشیده شدن تمام لایه های صفحه نمایش نمی باشد و تنها یک لایه به این منظور بریده شده است، و در اصل دوربین سلفی در زیر لایه ای از صفحه نمایش قرار گرفته است که دیگر آن مشکلی که شاید برای nova 4  پیش بیاید را ندارد. […]
دیدگاه بگذارید