گوشی انعطاف پذیر هوآوی میت ایکس به همراه ویدئو

بعد از معرفی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ با صفحه نمایش 7.3 اینچی غول پیکر. حال هوآوی با معرفی گوشی انعطاف پذیر هوآوی میت ایکس رقابت خود با این محصول جدید سامسونگ را شروع کرده است.

هوآوی که اعلام کرده بود بعد از پشت سر گذاشتن اپل درمیزان فروش گوشی های هوشمند حال تصمیم به رسیدن به وغول کره ای سامسونگ دارد.

هرچند این ادعا در مقابل شرکت قدرتمندی چون سامسونگ جرعت بالایی می خواهد، اما هوآوی با رونمایی از خانواده میت 20 که همگان را تحت تاثی قرار داد، نشان داده است قدرت رقابت با سامسونگ را به خوبی دارد.

هوآوی میت ایکس

هوآوی برای این گوشی خاص و جدید خود از سامسونگ پیشی گرفته است و از صفحه نمایش بزرگتر 8 اینچی برای این محصول جدید خود بهره برده است. هوآوی میت ایکس از صفحه اولد همانند صفحه نمایش استفاده شده برای خانواده میت 20 خود بهره برده است.

چنین صفحه نمایش با کیفیتی با چنین ابعادی تنها جمله فوق العاده در وصفش ممکن می باشد. از دیگر خصوصیات این گوشی هوشمند جذاب بهره بردن از مودمی با پشتیبانی شبکه اینترنتی نسل پنجم می باشد. هوآوی اعلام کرده است میت ایکس را برای اولین بار در کره رونمایی خواهد کرد

چرا رونمایی در کره

هوآوی اعلام کرده این گوشی هوشمند ابتدا در کره رونمایی می شود و در دسترس علاقه مندان کره ای قرار می گیرد. شاید برای خیلی ها سوال باش که چرا کره؟.

اما با وجود پشتیبانی این گوشی هوشمند از اینترنت نسل پنجم 5G ، به دلیل اینکه تا نیمه اول سال میلادی 2019 شبکه اینترنتی کشور کره به شبکه 5G مجهز خواهد شد، تصمیم گرفته است این محصول جدید و خاص خود را ابتدا در این کشور در دسترس کاربران قرار دهد.

قیمت و تاریخ عرضه

در مورد قیمت هنوز خبری به بیرون منتشر نشده است. اما هوآوی اعلام کرده است در ماه های آوریل یا ژوئن بعد از آزمایشات انجام شده برای پشتیبانی از شبکه اینترنتی نسل پنجم، این محصول جدید خود را روانه بازار خواهد کرد.

هوآوی میت ایکس همانطور که گفتیم در حالت معمولی از صفحه نمایش 8 اینچی بهره می برد و در حالت تاشو صفحه نمایش 5 اینچی را به شما ارائه می دهد که در هر دو حالت از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ که به ترتیب از صفحه نمایش 7.3 و 4.6 اینچی در حالت معمولی و تاشو بهره می برد از صفحه بزرگتری برخوردار است.

ویدئو منتشر شده از کانسپت هوآوی میت ایکس مشخصات دیگری از جمله دوربین اصلی دوگانه 20+12 مگایکسلی برای این محصول را نیز نشان داده است. در مورد این ویدئو و قابلیت های این محصول جذاب چیزی جز فوق العاده بودن این محصول نمی توان گفت.

باهم به تماشای این ویدئوی جذاب می نشینیم.

منبع

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد