معرفی رسمی سامسونگ گلکسی A70 با صفحه نمایش 6.7 اینچی و دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی

سامسونگ گلکسی A70

سامسونگ همواره نشان داده در زمینه گوشی های هوشمند میان رده عملکرد بسیار خوبی داشته و این بار نیز سامسونگ گلکسی A70 به عنوان جدیدترین نماینده گوشی های میان رده این شرکت دست پر پا به عرصه رقابت گذاشته و با توجه به امکانات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند شاید می شود گفت که توانایی رقابت با برخی از پرچمداران را نیز داشته باشد. اینجاست که پیش بینی ها برای نزدیک شدن گوشی های میان رده به پرچمداران پر رنگ تر از قبل می شود. با هم به مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند جذاب می پردازیم.

سامسونگ گلکسی A70 اولین گوشی مجهز به سنسور 32 مگاپیکسلی

در میان گوشی های هوشمند شاهد گوشی هایی با سنسور های دوربین قدرتمند 48 مگاپیکسلی بودیم اما در میان محصولات سامسونگ این گوشی هوشمند میان رده، اولین گوشی می باشد که از دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی بهره مند شده. در کنار سنسور 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 که مناسب برای عکسبرداری در فضاهایی با نور کم می باشد شاهد حضور دو سنسور 8 مگاپیکسلی عریض 123 درجه ای به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی عمقی برای دوربین های اصلی سه گانه سامسونگ گلکسی A70 می باشیم.

سامسونگ گلکسی A70

صفحه نمایشی هم رده با پرچمداران

سامسونگ برای این گوشی میان رده خود دست به سنت شکنی زده و از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با نسبت تصویر 20 به 9 اولد بهره برده. چنین نسبت تصویر بالایی را تنها در سونی اکسپریا 1 با نسبت تصویر 21 به 9 مشاهده کرده بودیم. اما صفحه اولد در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، باعث شده تا قابلیت سنسور حسگر اثر انشگت در صفحه نمایش در نظر گرفته شود که یکی دیگر از قابلیت هایی می باشد که تنها پرچمداران سامسونگ از این قابلیت در صفحه نمایش بهره مند می شده اند.

سامسونگ گلکسی A70

ناچ اینفینیتی U زیبا در نظر گرفته شده باعث شده تا کمترین میزان ناچ را در صفحه نمایش مشاهده کنیم و همین امر نسبت تصویر بالای 20 به 9 را به شما ارائه می کند. در ناچ در نظر گرفته نیز شاهد سنسور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز هستیم.

شاید صفحه نمایش 6.7 اینچی در نگاه اول بسیار غول پیکر به نظر برسد اما ضخامت 76.7 میلی متری زیبایی خاصی به سامسونگ گلکسی A70 بخشیده و همین امر کنترل چنین گوشی هوشمندی با صفحه نمایش بزرگ در دستان شم را راحت تر کرده است.

رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقاء میکرو اس دی تا 512 گیگابایت، اندروید 9 پای و رابط کاربری جدید سامسونگ به همراه حالت شب برای صفحه نمایش از دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشند. رنگبندی های بسیار زیبایی نیز برای سامسونگ گلکسی A70 در نظر گرفته شده که در تصاویر بالا مشاهده می کنید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

تحلیلی بر مشخصات RTX 5090 و RTX 5080 انویدیا پیش از معرفی رسمی