آشنایی با کاربردهای یوسی پابجی در بازی PUBG Mobile

یوسی؛ ارز رایج بازی پابجی موبایل

شاید بتوان گفت اغلب گیمرهای موبایلی، یکبار هم که شده با بازی پابجی موبایل سر و کار داشته‌ اند و برای خرید یوسی پابجی موبایل اقدام کرد‌ه‌اند. بازی پابجی (PUBG) که مخفف PlayerUnknown’s  Battlegrounds  است، یکی از شاهکارهای دنیای بازی در سبک بتل رویال است که توسعه دهنده اصلی آن، شرکت کره ای کرافتون یا همان Bluehole است. پس از انتشار اولیه این بازی در سال 2017 و استقبال کم نظیر گیمرها از آن، شرکت چینی Tencent نسخه موبایلی این بازی را در سال 2018 منتشر کرد.

یوسی پابجی موبایل (PUBG Mobile UC) ارز درون بازی (in-game currency) نسخه موبایلی پابجی، این بازی بسیار محبوب (mobile version of the wildly popular game PlayerUnknown’s Battlegrounds) است. در این بازی بتل رویال (battle royale game) که توسط کمپانی تنسنت گیمز (Tencent Games) ساخته شده است، بازیکنان با 99 شرکت کننده (contestants) دیگر مبارزه می کنند.

با خرید یوسی می‌توانید اسکین، حیوانات خانگی، سلاح‌های خاص و آیتم‌های درون بازی را تهیه کنید. امتیاز یوسی را هم می‌توانید با بازی کردن این پول مجازی را کسب کنید (که سرعت پایینی دارد) و هم می‌توانید با خرید این امتیازها، باعث پیشرفت سریع‌تر خود در بازی شوید. در این مطلب با روش‌های خرید یوسی پابجی با گیفت کارت پابجی موبایل و ویژگی‌های این گیفت کارت آشنا می‌شوید.

از دلایل محبوبیت پابجی و یوسی آن چه می دانید؟

در واقع پول بازی پابجی، دلار بازی پابجی یا همان یوسی پابجی، ارز رایج در بازی پابجی موبایل است که با آن می‌توانید هر آیتمی را که نیاز دارید از فروشگاه  PUBG بخرید. در واقع از نقاط متمایز کننده بازی موبایلی پابجی، امکان و قدرت شخصی سازی بالای شخصیت مورد نظر گیمر در آن است و این کار با در اختیار داشتن دلار پابجی به راحتی امکان پذیر است.
همانطور که اشاره شد، برای پرداخت هزینه ها در پابجی از ارز، دلار یا یوسی استفاده می شود. گیمر می تواند در پابجی موبایل برای خود اسکین‌های جذابی مانند (لباس ها، عینک ها، اسکین) سلاح های مختلف یا تجهیزات جنگی بخرد و یا level خود را ارتقاء داده و در رویدادها یا رقابت های بتل پس شرکت کند. علاوه بر این می تواند به شخصی سازی برخی از ابزارهای موجود در بازی نیز بپردازد.

هر چند امکان بازی کردن و حتی شرکت در رقابت های رویال پس براب همه بازیکنان به صورت رایگان وجود دارد، اما در نهایت لذت برخی موارد و جاه طلبی گیمرها به هر روشی مشتاق به خرید یوسی و استفاده از امکانات پولی درون بازی می کند.در واقع برای لذت حداکثری از بیشتر بازی ها، شما باید سراغ خرید درون بازی و استفاده از امکاناتی بروید که به اوج لذت از بازی مورد نظرتان برسید. برای بررسی دیگر نکات جالب در مورد پابجی و یوسی آن با ما همراه باشید.

ضرورت خرید یوسی برای گیمرهای حرفه‌ ای

بسیاری از افرادی بازی پابجی موبایل را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند و همیشه می‌خواهند بی‌رحمانه رقبای خود را شکست بدهند و در میان برترین‌ بازیکنان قرار بگیرند. این دسته از افراد نیاز دارند تا همیشه به مقدار زیادی یوسی دسترسی داشته باشند تا بتوانند در رقابت با رقبای خود موفق ظاهر شوند و در میان گیمرهای حرفه‌ای، حرفی برای گفتن داشته باشند.

امکان شخصی سازی کاراکترهای پابجی موبایل با خرید یوسی

گیمرهای حرفه‌ای نمی‌توانند به یوسی رایگانی که بازی پابجی به آن‌ها اهدا می‌کند اکتفا کنند. مقدار یوسی رایگانی که پابجی در اختیار گیمرها قرار می‌دهد بسیار اندک است و از سوی دیگر نیازمند گذشت زمان بسیاری است. در چنین شرایطی گیمرهای حرفه‌ای پابجی موبایل یوسی خریداری می‌کنند تا محدودیت‌های بازی را از بین ببرند و در مقابل رقبای خود پیروز شوند.

رقابت های رویال پس

به طور حتم رقابت های رویال پس که بعضا با نام نبرد رویال پس هم نامیده می‌شوند، از اجزای پر طرفدار و اصلی پابجی موبایل هستند. این رقابت‌ها جذاب ترین و هیجانی ترین بخش پابجی موبایل بوده و در واقع رقابت با دیگر گیمرها و به دست آوردن جوایزیست که به برندگان این رقابتها تعلق می‌گیرد. علاوه بر این جوایز، لذت برنده شدن در یک رقابت تنگاتنگ و نفس گیر نیز از لذت های غیر قابل توصیف برای گیمرهای پابجی است.

شرکت در رقابت های رویال پس رایگان است و تمام بازیکنان پابجی قادر به شرکت در آن هستند. اما نبرد اصلی در رقابت‌های الایت پس صورت می‌گیرد و برای بردن جوایز شگفت انگیز، باید در این بخش به رقابت بپردازید. البته شرکت در این مسابقات رایگان نیست و برای اینکار باید دست به جیب شده و با یوسی پابجی خود از فروشگاه الایت پس بخرید. همانطور که گفتیم رقابت های الایت پس رایگان نیست و برای شرکت در این نبردهای مهیج باید رویال پس الایت بخرید. رویال پس الایت در دو نوع زیر در دسترس شما قرار می‌گیرد.

آی گیم (https://igame.ir/)

پست های مرتبط

استودیو Capcom به طور رسمی به بازی Resident Evil 9 اشاره کرد

نسخه بتای Tower Raid Open برای بازی Dying Light 2 منتشر شد

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند