آغاز تولید انبوه گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

قطعا مهمترین اتفاقی که در پیش رو داریم رونمایی گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 می باشد. همانطور که سامسونگ قولش را داده بود تاریخ 20 فوریه (1 بهمن) برای معرفی رسمی این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده. خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 در قالب گوشی های، گلکسی اس 10 با صفحه نمایش 5.8 اینچی، گلکسی اس 10 با صفحه نمایش 6.1 اینچی و گلکسی اس 10 پلاس باصفحه نمایش 6.4 اینچی به بازار عرضه خواهند شد. با توجه به نزدیگ شدن به مراسم رونمایی این گوشی های هوشمند تولید انبوه پرچمداران جدید این غول کره ای آغاز شده است.

گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

پیش از این نیز ما تلاش داشته این تمام مشخصات منتشر شده از این محصولات جدید سامسونگ را، از شایعات گرفته تا اخبار منتشر شده از این شرکت در اختیار شما بازدیدکنندگان عزیز قرار دهیم که می توانید اطلاعات جامع و کامل خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 را در وب سایت ما مشاهده کنید.

منابع خبری، خبر از آن دارند که سامسونگ خط تولید انبوه این گوشی های هوشمند را  از هفته گذشته یعنی 25 فوریه راه اندازی کرده، و همه چیز آماده مراسم رونمایی مجلل از این گوشی های هوشمند می باشد..

تصویری از خط تولید گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی توت 9

خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، که قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر رونمایی شوند، از شبکه های اینترنت 4G پشتیبانی خواهند کرد، در صورتی که سامسونگ از مجهز کردن این گوشی های هوشمند به اینترنت 5G نیز خبر داده بود، با این تفاصیل تولید گوشی های 5G خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 به همراه گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت کمی دیرتر آغاز خواهد شد.

سنسور حسگر اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش

هر سه محصول جدید این خانواده قدرتمند از سنسور حسگر اثر انگشت، در صفحه نمایش بهره خواهند برد اما با این تفاوت که گلکسی اس 10 با صفحه نمایش 6.1 اینچی به همراه گلکسی اس 10 پلاس از سنسور اولترا سونیک استفاده خواهند کرد که به مراتب از سنسور نوری در نظر گرفته شده برای گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 با صفحه نمایش 5.8 اینچی، عملکرد سریع تری را خواهند داشت، البته چنین امکانات بهتری قیمت بالاتری را نیز در بر خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تنها چند هفته قبل از رویداد Unpacked، رنگ‌ گوشی‌های گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ فاش شد

گوشی گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ احتمالاً باریک‌تر و با گوشه‌های گرد خواهد بود

اطلاعات جدیدی از طراحی گوشی آیفون 16 اپل منتشر شد