آمار مشاهده تریلر بازی GTA 6 از تریلر بازی Minecraft فراتر رفت : هنوز با جایگاه اول فاصله زیادی دارد !

اولین تریلر بازی GTA 6 با پیشی گرفتن از تریلر بازی Minecraft که بیش از یک دهه قبل از GTA 6 منتشر شده بود، تبدیل به دومین تریلر پربیننده بازی‌های ویدیویی تمام دوران شد.

تریلر GTA 6 بیش از 168 میلیون بازدید داشته است در حالی که تریلر ماینکرفت 167,800,171 بازدید دارد. طبیعتاً می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که که این تریلر از بازی‌هایی مانند Red Dead Redemption 2، Cyberpunk 2077، Clash of Clans، Team Fortress 2 و نسخه قبلی خود Grand Theft Auto 5 هم پیشی گرفته است. با این حال، این تریلر هنوز با رتبه برتر ماجرا فاصله دارد. جایگاه اول را بازی موبایلی معروف Subway Surfers که در سال 2012 منتشر شد، در اختیار دارد. Subway Surfers یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تمام دوران است که بیش از چهار میلیارد دانلود دارد و تریلر آن بیش از 361 میلیون بازدید دارد. این بازی به عنوان پربیننده‌ترین ویدیوی بازی در جهان در کتاب رکوردهای جهانی گینس 2019 معرفی شد.

تریلر GTA 6 طرفداران را با برداشت Rockstar از شهر Miami دوباره آشنا می‌کند و جزئیات پیچیده و ارجاع‌های فراوانی به رویدادهای زندگی واقعی دارد. در حالی که بازی در کنار تاریخ انتشار 2025 برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس فاش شد، گیمرهای رایانه شخصی از اینکه پلتفرم آن‌ها از لیست خارج شد، ناامید شدند.
تریلر GTA 6 تا سقوط ویدیوی Subway Surfer راه درازی را در پیش دارد. با این حال، در این مسئله شکی نیست که این تعداد تا زمان رونمایی از تریلر بعدی بازی افزایش خواهد یافت. هنوز زمان انتشار دقیقی برای بازی مشخص نشده است، بنابراین طرفداران مشتاق ممکن است دوباره تریلر را مشاهده کنند.
محبوبیت تریلر GTA 6 نشان‌دهنده هیجان و انتظار برای بازی پیش رو است. طرفداران مشتاق‌اند ببینند این بازی چه ویژگی‌ها و مکانیزم‌های گیم‌پلی جدیدی را به همراه خواهد داشت، به خصوص که چندین سال از انتشار بازی قبلی این سری، Grand Theft Auto 5 می‌گذرد. موفقیت تریلر همچنین اهمیت بازاریابی را برجسته می‌کند و اهمیت تبلیغ در صنعت بازی‌های ویدیویی را بیش از پیش پررنگ‌تر می‌کند، زیرا تریلرها و تیزرها می‌توانند سر و صدای زیادی برای بازی‌های آینده ایجاد کنند.

پست های مرتبط

روش حل کردن معمای سکه در بازی Silent Hill 2

نسخه بازسازی‌شده بازی Red Dead Redemption با قیمت 49.99 دلار در 29 اکتبر برای PC عرضه می‌شود

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند