آموزش رفع مشکل بازی Battlefield 2042

در بازی Battlefield 2042 که اخیرا به صورت بتا منتشر شده مشکلاتی مثل کرش کردن یا فریز شدن برای کاربران به وجود آورده است. این مشکلات بیشتر برای افرادی به وجود آمده که بر روی PC و پلتفرم Steam و Origin بازی را اجرا می کنند. اگر با این مشکل روبه رو هستید ما در این مطلب آموزشی راه حلی برای بهبود این مشکلات قرار داده ایم که ممکن است برای همه درست کار نکند اما آنقدر آسان است که امتحانش ضرری نداشته باشد.

نحوه رفع مشکلات بازی Battlefield 2042 در Steam

کاری که کاربران Steam باید انجام بدهند این است که به کتابخانه یا Library خود رفته، بر روی Battlefield 2042 در پنل سمت چپ کلیک راست کرده، روی Properties کلیک کرده و سپس به گزینه Local Files بروید. در نهایت بر روی Verify integrity of game files کلیک کنید.

فرآیند تأیید از کل فایل‌های Battlefield 2042 می‌گذرد و هر چیزی را که ممکن است گم شده یا خراب باشد را بررسی می‌کند و آن را برطرف می کند. توصیه می شود این فرایند را امتحان کنید زیرا هیچ ضرری ندارد و ممکن است کمی طول بکشد.

نحوه رفع مشکلات بازی Battlefield 2042 در Origin

کسانی که Battlefield 2042 را در Origin، فروشگاه خود EA بازی می کنند، می توانند روی گزینه Repair کلیک راست کرده که فرایند مشابهی به Steam دارد. این روش ضرری ندارد و همچنین بسیار ساده است. اما طبق گزارشی که اعلام شده معلوم نیست مشکل را برطرف کند یا نه.

تجزیه و تحلیل خرابی ها و خطاهای بازی Battlefield 2042

در بازی Battlefield برخی از افراد با Battlefield Portal مشکل دارند که در واقع این مشکل در گیر کردن لودینگ بازی است و تنها راه فرار این است که بازی را ترک کنید. شرکت EA در حال انجام تحقیقات در مورد این مشکل به وجود آمده است. همچنین یکی دیگر از مشکلات مربوط به Error: Persistence Data است که مانع بازی کردن می شود.

البته از آن جایی که این بازی فعلا در نسخه بتا است و هنوز نسخه اصلی منتشر نشده، شرکت EA باید سعی کند تا این مشکلات را برای نسخه اصلی برطرف کند.

پست های مرتبط

تا پایان ماه ژوئن سال 2024 پلی‌استیشن 5 به تعداد 61.7 میلیون واحد و ایکس‌باکس سری X|S به اندازه 28.3 میلیون واحد فروش داشته‌اند

کنسول پلی‌استیشن 5 پرو بهترین سیستم برای اجرای بازی GTA VI در زمان عرضه اولیه خواهد بود

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده