آموزش متصل کردن هدفون بلوتوثی به XBOX ONE

گاهی ممکن است دارندگان ایکس باکس وان بخواهند هدفون بلوتوثی خود را به کنسول متصل کنند اما به دلیل اینکه XBOX ONE فاقد پشتیبانی از بلوتوث است نمی توان آن را به طور مستقیم به بلوتوث وصل کرد اما لازم به ذکر است که هدست های ساخت مایکروسافت را می توان به این کنسول متصل کرد ولی ممکن است فردی نخواهد از هدست های مایکروسافت استفاده کند. ما دز این مطلب آموزشی نحوه متصل کردن هدفون به XBOX ONE از طریق بلوتوث را قرار داده ایم.

نحوه اتصال هدفون به ایکس باکس وان از طریق تلفن همراه

در ابتدا ممکن است این روش پیچیده و عجیب به نظر برسد اما این روش کاملا واقعی است همچنین دارای معایبی هم هست که پس از آموزش به آن اشاره می کنیم.

1. در XBOX ONE خود به Devices & Connections بروید و روی Remote Features کلیک کنید.

2. مطمئن شوید که Remote Features تیک خورده باشد.

3. برنامه XBOX  را روی تلفن همراه خود نصب کنید

4. پس از باز کردن برنامه وارد همان اکانتی که در ایکس باکس خود دارید شوید.

5. روی نماد بالا سمت چپ، کنار نماد اعلان ها کلیک کنید.

6. بر روی Remote Play on This Device کلیک کنید.

7. اکنون ایکس باکس شما به تلفن همراه وصل شده است اما ممکن است دو یا سه بار مراحل بالا را تکرار کنید تا اتصال برقرار شود.

8. پس از اتصال در واقع کنسول شما به تلفن همراه منتقل می شود.

9. هدفون بلوتوثی خود را به تلفن همراه متصل کنید تا صدای داخل بازی را بشنوید.

معایب این روش

همچنین این گزینه دارای معایبی است که توصیه می شود این روش را انجام ندهید. زمانی که دارید از این روش با تلفن همراه خود استفاده می کنید سعی نکنید که به برنامه دیگری سوییچ کنید و حتما در هنگام استفاده تلفن خود را به شارژ بزنید زیرا باعث مصرف بیش از اندازه باتری و خرابی آن می شود. با این روش نمی توانید با کسی حرف بزنید و فقط باید آن را به عنوان یک خروجی صوتی خالص در نظر بگیرید که فقط مخصوص یک نفره بازی کردن است.

نحوه اتصال هدفون به ایکس باکس وان از طریق گیرنده بلوتوث

برای جایگزین کردن روش بالا، می توانید هدست غیر مایکروسافت خود را مستقیما به کنترلر XBOX متصل کنید. برای این کار باید ابتدا یک گیرنده بلوتوث مجهز به جک 3.5 میلی متری صدا خریداری کنید اما قبل از خرید مطمئن شوید که کنترلر شما دارای پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری است زیرا برخی از مدل های کنترلر های ایکس باکس دازای جک 3.5 میلی متری نیستند.

برای متصل کردن ابتدا گیرنده بلوتوث را به کنترلر وصل کنید و دکمه که برای جفت شدن است را بزنید سپس هدفون خود را به آن وصل کنید.

معایب این روش

مانند روش XBOX APP شما فقط به شنیدن صدای بازی که در آن بازی می کنید محدود خواهید شد اما گیرنده هایی هم وجود که هم برای ورود صدا و هم برای خروجی صدا کار می کند اما قیمت آنها زیاد است که اگر بخواهید هزینه زیادی خرج کنید این کار توصیه نمیشه و بهترین کار خریدن هدفون های اصلی XBOX است.


آموزش متصل کردن هدفون به نینتندو سوییچ


پست های مرتبط

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند