آپدیت جدیدی برای بازی The Last of Us Part 2 Remastered منتشر شد

بازی The Last of Us Part 2 Remastered به‌روزرسانی جدید 1.1.0 را دریافت کرده است که شامل اسکین‌های جدید برای Ellie و Abby، رفع اشکالات و بهبودهای مختلف در بازی است. این به‌روزرسانی همچنین شامل بهبودهای متعدد در صفحه‌خوان، خوانایی رنگ HUD، و صدای ثابت هنگام زوم روی شخصیت‌ها است. علاوه بر این، مشکل جعبه‌های مهمات در هنگام استفاده از نمایشگر با کنتراست بالا برطرف شده است.

یکی از افزوده‌های قابل‌توجه در این به‌روزرسانی، «Grounded II: Making The Last of Us Part II» است که نگاهی از پشت صحنه بازی را برای پلیرها فراهم می‌کند. این ویژگی به پلیرها نشان می‌دهد که تیم Naughty Dog چه روندی را برای توسعه بازی طی کرده‌اند. این مستند تقریباً دو ساعت به طول می‌انجامد و برای کسانی که بازی The Last of Us Part 2 Remastered را در اختیار ندارند، به صورت رایگان در یوتیوب در دسترس است.
به‌روزرسانی جدید بازی The Last of Us Part 2 Remastered شامل اصلاحاتی در بخش‌های «Guitar Free Play» ،«Lost Levels» و بهبودهای کلی رابط کاربری هم هست. همچنین بخش The Director Commentary اکنون بدون نیاز به تکمیل داستان در دسترس است. رفع مشکلات جزئی مربوط به چندین زبان هم انجام شده است و تجربه‌ای روان‌تر و همه‌جانبه‌تر را برای پلیرهای سراسر جهان تضمین می‌کند. به علاوه، اسکین‌های جدید برای Ellie و Abby طراحی شده است که این ویژگی سطح جدیدی از شخصی‌سازی را به بازی اضافه می‌کند و به پلیرها این امکان را می‌دهد تا شخصیت‌های مورد علاقه خود را بسازند.
رفع اشکال صفحه‌خوان باعث می‌شود که بازی برای طیف وسیع‌تری از پلیرها قابل دسترس باشد و اطمینان حاصل شود که همه بدون در نظر گرفتن توانایی‌هایشان می‌توانند از بازی The Last of Us Part 2 Remastered لذت ببرند. تغییرات ایجاد شده برای بهبود خوانایی رنگ HUD هم مورد استقبال است. HUD عنصر مهمی در بازی است و تغییرات خواندن و درک اطلاعات نمایش داده شده روی صفحه را برای پلیرها آسان‌تر می‌کند. این قابلیت به ویژه برای پلیرهایی که در تشخیص رنگ‌ها مشکل دارند مفید خواهد بود.
رفع مشکل ثابت نبودن صدا هنگام زوم باعث می‌شود بازی همه‌جانبه‌تر و واقعی‌تر شود و تضمین کند که پلیرها می‌توانند به‌طور کامل در دنیای بازی غوطه‌ور شوند. مشکل جعبه‌های مهمات هم در هنگام استفاده از نمایشگر با کنتراست بالا برطرف شده است و برای پلیرهایی که از این ویژگی استفاده می‌کنند پیشرفت قابل توجهی است. این اصلاح تضمین می‌کند که پلیرها می‌توانند بدون توجه به تنظیمات صفحه نمایشی که استفاده می‌کنند، به تمام ویژگی‌های بازی The Last of Us Part 2 Remastered دسترسی داشته باشند.

پست های مرتبط

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند

لیست بازی‌هایی که برای پلی استیشن 5 پرو بهینه هستند افزایش یافت