آپدیت 2.02 بازی Cyberpunk 2077 به زودی منتشر می‌شود

CD Projekt اعلام کرده است که به زودی آپدیت 2.02 بازی Cyberpunk 2077 منتشر خواهد شد. این آپدیت، تعدادی از باگ‌ها را رفع می‌کند و بهبودهایی در بازی به همراه خواهد داشت.

اولین مشکلی که قرار است رفع شود، مربوط به پیشرفت مهارت‌ها است. برخی از بازیکنان passive buffs را که باید با ارتقای هر سطح مهارت همراه شود، دریافت نمی‌کردند. این باگ در آپدیت 2.02 حل خواهد شد و پس از آن بازیکنان می‌توانند به درستی از پیشرفت‌های مهارتی خود بهره ببرند.

مشکل دوم درباره تایمرها در ماموریت‌های پیک است. به جهت پشت سر گذاشتن مراحلی در Phantom Liberty، بازیکنان مجبورند با یک ماشین از منطقه جدید Dog Town به بخش دیگری از شهر Night City در محدوده زمانی مشخص شده، رانندگی کنند. با این حال، مسافت و زمان ارائه شده به درستی هماهنگ نیستند و اغلب بازیکنان مدت زمان کافی برای انجام وظیفه را ندارند. CD Projekt با تنظیم دوباره تایمرها به منظور ایجاد تجربه‌ای عادلانه‌تر و لذت‌بخش‌تر، این مشکل را حل خواهد کرد.

علاوه بر این، آپدیت 2.02 شامل بهبودهای مهم دیگری نیز خواهد بود، مانند رفع مشکل ورود به Delamain AV در مرحله Path of Glory، رفع مشکل موانعی که ورود به Black Sapphire در مرحله Run This Town را مسدود می‌کرد، و جلوگیری از کاهش سطح cyberware بعد از به‌روزرسانی بازی. همچنین، CD Projekt در حال بررسی مشکل دیگری نیز هست. بازیکنان سری Xbox Series بونوس پیش‌خرید Phantom Liberty به نام Quadra Sport R-7 Vigilante دریافت نکرده‌اند و به همین خاطر این CD Projekt تضمین می‌کند که به زودی یک راه‌حل برای آن پیاده‌سازی خواهد شد.

دنباله سایبرپانک یعنی Phantom Liberty که در 26 سپتامبر منتشر شد، تغییرات قابل توجهی را در Cyberpunk 2077 به همراه داشت که شامل سیستم دریافت امتیاز جدید و هوش مصنوعی بهبودیافته بود. این به‌روزرسانی ارجاعاتی به شخصیت‌های معروف و حل برخی از معماهای بازی داشته است.

از زمان عرضه پر از مشکل سایبرپانک، CD Projekt Red در جهت بهبود بازی تلاش می‌کند و این به‌روزرسانی می‌تواند برای علاقه‌مندان بازی تجربه خوشایندی را رقم بزند.

پست های مرتبط

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند