احتمالاً تمام مدل‌های آیفون 17 دوربین جلو 24 مگاپیکسلی داشته باشند !

اپل برای عرضه سری جدید آیفون 16 آماده می‌شود و به نظر می‌رسد کار روی مدل‌های آیفون 17 را هم آغاز کرده است. مدل‌های آیفون 17 و آیفون 17 پرو اکنون با دوربین‌های جلویی ارتقایافته 24 مگاپیکسلی عرضه می‌شوند.

تحلیلگر برجسته جف پو از MacRumors بیان کرد که هر چهار مدل آیفون 17 با دوربین جلویی 24 مگاپیکسلی عرضه خواهند شد که دارای شش لنز پلاستیکی خواهد بود. این در حالی‌ست که سری آیفون 15 دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی با پنج لنز پلاستیکی بود. این به مدل‌های آیفون 17 افزایش قابل توجهی در کیفیت عکس و فیلم می‌دهد که بسیار فراتر از استاندارد مدل‌های فعلی آیفون 15 و همچنین مدل‌های پیش روی آیفون 16 خواهد بود.

توجه داشته باشید که این اولین بار نیست جزئیاتی در مورد دوربین جلوی ارتقایافته 24 مگاپیکسلی آیفون 17 می‌شنویم، چراکه تحلیلگر معتبر، مینگ چی کو، هم گفته بود که حداقل یک مدل از آیفون 17 با دوربین جلوی 24 مگاپیکسلی با لنز شش قسمتی همراه خواهد شد. این بدان معناست که مدتی می‌شود شایعه ارتقای دوربین از منابع متعددی شنیده می‌شود. با این حال، از نظر سخت‌افزار دوربین یا مشخصات دقیق دوربین دستگاه‌ها هیچ اطلاعاتی درز پیدا نکرده است.

کو اظهار داشت که لنز 24 مگاپیکسلی جدید در آیفون 17 کیفیت تصویر را در مقایسه با رقبا و همچنین مدل‌های فعلی آیفون به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد، چراکه آیفون برای مدت طولانی از دوربین جلو 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. با دوربین جلوی 24 مگاپیکسلی، کاربران می‌توانند عکس‌ها را بدون تغییر کیفیت تصویر برش دهند.

انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر سال 2025 سری آیفون 17 را با طیف وسیعی از تغییرات در مدل‌های آیفون 17 پایه و آیفون 17 پرو معرفی کند. این شرکت قصد معرفی یک مدل گران‌قیمت جدید از آیفون 17 دارد که بسیار باریک است اما قطعات داخلی مشابه با مدل‌های استاندارد یا آیفون SE 4 دارد. مدل‌های پرو آیفون 17 همچنان قدرتمندترین دستگاه‌های اپل خواهند بود.

پست های مرتبط

انویدیا تایید ایالات متحده را برای فروش پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته H100 AI به شرکت اماراتی G42 دریافت کرد

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل در رویداد It’s Glowtime از AirPods 4 با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرد