احتمال بالای معرفی مدل جدیدی از RTX 4090 توسط GALAX

شرکت GALAX به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس خود، مجموعه‌ای جدید از SSDهای PCIe Gen5 با کیفیت بالا را معرفی کرده است. در حال حاضر تاریخ انتشار رسمی این محصولات اعلام نشده است، اما تعداد زیادی تیزر مربوط به آن‌ها منتشر شده است. این نکته نیز حائز اهمیت است که این جشن شامل نسخه ویژه‌ای از کارت گرافیک GeForce RTX 40 نیز خواهد بود.

GALAX که در ابتدا در سال 1994 به نام Galaxtech در هنگ کنگ تأسیس شده بود و یک شعبه از شرکت گلکسی میکروسیستمز (Galaxy Microsystems Ltd) بود، در حال حاضر تحت عناوین برندهای مختلف در کشورهای مختلفی فعالیت می‌کند. این شرکت همچنین صاحب برندهای Gainward ،KFA2 و XpertVison است. با این وجود، در حال حاضر تمرکز اصلی این شرکت در بازار چین است که در آنجا این محصول جدید برای نخستین بار معرفی می‌شود.

اگرچه GALAX جزئیات زیادی درباره مدل معرفی شده ارائه نداده است، اما اندازه و ضخامت قابل توجه پره‌ها نشان‌دهنده آن است که این محصول نمی‌تواند چیز دیگری جز RTX 4090 باشد. این طراحی شامل سه تا چهار شیار است و دو فن در قسمت جلویی دارد. مستطیل با رنگ سیاه در سمت راست در واقع یک فضای باز در قسمت جلویی پوشش است که اجازه خروج هوا از فن سوم که در سمت مقابل قرار دارد، می‌دهد. بنابراین، به نظر می‌رسد که این طراحی یک توسعه از طرح NVIDIA Founder Edition باشد که شامل یک فن اضافی یا چیزی شبیه به پره مخفی داخل پره‌های حرارتی است.

به گفته شرکت GALAX، این طراحی جدید امروز اعلام خواهد شد. GALAX مجموعه بسیار گسترده از کارت گرفیک‌های سری RTX 40 با بیش از 80 مدل مختلف دارد. در حال حاضر این شرکت با 14 طراحی از RTX 4090 به عنوان مهم‌ترین همکار Nvidia شناخته می‌شود و حائز اهمیت است که این رقم همچنان در حال افزایش خواهد بود. این دو شرکت همکاری خود را از سال 1999 شروع کردند.

پست های مرتبط

فروش بسیار بد پردازنده‌های Ryzen 9000 با وجود مشکلات اینتل

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

پردازنده‌های دسکتاپی Core Ultra 200 از سری Arrow Lake-S اینتل در 24 اکتبر عرضه می‌شوند