احتمال رونمایی لنوو Z6 به عنوان یک محصول میان رده

لنوو Z6 پرو به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت با بهره بردن از مشخصات فنی بسیار قدرتمند و البته دوربین های اصلی چهار گانه در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، بصورت رسمی رونمایی شد. حال نیز اخباری منتشر شده که نشان از آن دارد که لنوو قصد دارد تا گوشی هوشمند دیگری را نیز بزودی رونمایی کند. این در حالی است که حدس ها وگمانه زنی های بسیاری در رابطه با این محصول جدید وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

محصولی میان رده یا پرچمدار

لنوو به تازگی مجوز استفاده از شارژر 18 واتی با قابلیت شارژ سریع را برای یکی از گوشی های خود دریافت کرده. به همین دلیل مطمئن هستیم که بزودی بار دیگر شاهد رونمایی یکی دیگر از محصولات لنوو خواهیم بود.

اما حدس هایی که وجود دارد. یکی از حدس های ممکن رونمایی لنوو از محصولی جدید با مجهز شدن به مودم هایی با قابلیت پشتیبانی شبکه های اینترنتی 5G می باشد. در حالی که لنوو Z6 پرو پیش از این رونمایی شده بود، نسخه 5G این گوشی هوشمند نیز نباید از نظر مشخصات فنی در نظر گرفته شده تفاوتی داشته باشد و احتمال بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند تری نیز وجود خواهد داشت.

تاییدیه استفاده از شارژر سریع 18 واتی

احتمال دیگر رونمایی از یک محصول میان رده برای این شرکت می باشد. برای پاسخ به این سوال به جدیدترین خبر منتشر شده استناد می کنیم. در آخرین خبر منتشر شده، لنوو برای محصول جدید خود تاییدیه استفاده از شارژر سریه 18 واتی را گرفته، در حالی که لنوو Z6 پرو از شارژر سریع 27 واتی بهره مند شد، بعید است که محصول جدید لنوو همان پرچمدار این شرکت با مودم 5G باشد و به احتمال خیلی زیاد با توجه به اینکه  این گوشی از قابلیت های ضعیف تری به نسبت پرچمدار این شرکت بهره خواهد برد، شاهد رونمایی گوشی میان رده ای خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

سنسورهای دوربین Pixel 9 با ارتقا قابل توجه و فیلم‌برداری 8K همراه می‌شوند

گوشی گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ تغییرات طراحی بیشتری را در کنار گوشه‌های گرد تجربه می‌کند

عرضه سری آیفون 16 اپل احتمالاً به 90 میلیون دستگاه در سال 2024 برسد