اسامی نهایی انتخاب شده برای گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 مشخص شد

تا به الان که اخبار متفاوتی که از گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 منتشر شده، یکی از مواردی که هر روز تغییر کرده نام های در نظر گرفته شده برای این پرچمداران می باشد. اما در حالی که کمتر از یک هفته تا مراسم رونمایی این گوشی های هوشمند زمان باقی مانده است، نام های نهای در نظر گرفته شده مشخص شده است.

اسامی منتخب برای گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 در قالب سه گوشی هوشمند در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) بصورت رسمی در سانفارانسیسکو معرفی خواهند شد. سه محصول با صفحات نمایش 5.8 و 6.1 و 6.4 اینچی که تنها گوشی 6.4 اینچی را با نام سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس می شناختیم.

دو گوشی دیگر این خانواده را با توجه به صفحه نمایش در نظر گرفته شده، از یکدیگر جدا می کردیم، اما همانطور که قبلا هم گفته بودیم مدل کوچکتر این خانواده، از امکانات ضعیف تری بهره خواهد برد و در مقابل نیز قیمت کمتری هم برای این محصول در نظر گرفته خواهد شد.

با نام های در نظر گرفته شده از این پس، گوشی کوچکتر این خانواده با صفحه نمایش 5.8 اینچی را با نام گلکسی اس 10E و گوشی دوم با صفحه نمایش 6.1 اینچی را با نام سامسونگ گلکسی اس 10 می شناسیم و در مراسم رونمایی رسمی از این نام ها برای گوشی های هوشمند این خانواده استفاده خواهد شد.

تمام گوشی های هوشمند معرفی شده از شبکه های اینترنتی 4G پشتیبانی خواهند کرد و محصولات 5G خانواده گلکسی اس 10 بعدا رونمایی خواهند شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد