استودیو Inflexion قابلیت AMD FSR 3 را به دلیل کرش بازی Nightingale حذف کرد

بازی‌ساز کانادایی Inflexion Games قبلاً اعلام کرده بود که اولین پروژه خود، یعنی بازی Nightingale در سبک بقا و سازندگی، از AMD FSR 3 و NVIDIA DLSS 3 در هنگام دسترسی زودهنگام بازی، پشتیبانی می‌کند.

با این حال، پس از تست استرس اخیر، Inflexion تصمیم گرفت پشتیبانی از AMD FSR 3 را کنار بگذارد. این به این دلیل بود که بخش قابل توجهی از داده‌های کرش در آزمایش، AMD FidelityFX Super Resolution 3 را مقصر احتمالی نشان می‌داد، حتی زمانی که در تنظیمات گرافیکی فعال نشده بود. استودیو تصمیم گرفت تا زمانی که نحوه حل این مشکل را از سمت AMD نداند، آن را حذف کند. همچنین این امکان وجود دارد که Inflexion تصمیم بگیرد که یک نسخه قدیمی‌تر از FSR را در این مدت اضافه کند. البته NVIDIA DLSS 3 و Intel XeSS همچنان در بازی موجود هستند.

فقدان تکنیک تولید فریم AMD به این معنی است که پلیرهای بدون کارت گرافیک GeForce RTX 40 باید انتظارات نرخ فریم خود را کاهش دهند. برای مثال، دارندگان GeForce RTX 3070 یا Radeon RX 6700 XT می‌توانند تا 110 FPS در 1440 پیکسل و تنظیمات High با AMD FSR 3 را انتظار داشته باشند. بدون آن، فقط حدود 60 فریم در ثانیه دریافت خواهند کرد. همین امر برای دارندگان RTX 3090 و RX 6950 XT در بخش عملکرد 4K/Ultra صدق می‌کند. اگر به مشکل خوردید، یکی از راه‌های بهبود نرخ فریم در Nightingale، کاهش تنظیم نور Lumen است که به‌ویژه سخت‌افزار را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

این توسعه‌دهنده همچنین در حال ارزیابی استفاده احتمالی از چارچوب PCG Unreal Engine 5.3 است. با این حال، این اتفاق پس از عرضه خواهد بود. Nightingale با قیمت 29.99 دلار از طریق استیم و فروشگاه اپیک گیمز برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

پست های مرتبط

نسخه بتای Tower Raid Open برای بازی Dying Light 2 منتشر شد

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند

مایکروسافت به خریداران نسخه Bite Back بازی Redfall بازپرداخت ارائه می‌کند