اسنپ چت نسخه وب را به همراه ویژگی های چت و تماس معرفی کرد

برنامه اسنپ چت دارای مجموعه ای کامل از ویژگی ها مانند عکس گرفتن، چت و تماس تصویری است. اکنون، همه این ویژگی ها قرار است تحت نسخه وب به رایانه ها آورده شود، این اولین باری است که این شرکت خدمات خود را در اختیار دستگاهی به جز گوشی های هوشمند قرار می دهد. با این نسخه از برنامه اسنپ چت کاربران می توانند به حساب کاربری خود وارد شده و پیام های خصوصی ارسال کنند، یا با دوستان خود از طریق رایانه تماس تصویری برقرار کنند.

مشترکین اسنپ چت پلاس اولین افرادی خواهند بود که می توانند به این سرویس دسترسی پیدا کنند. این سرویس تنها با مرورگر گوگل کروم سازگار خواهد بود و از مرورگر سافاری اپل پشتیبانی نمی کند.

اگرچه این برنامه به عنوان اولین برنامه پیام رسان بصری ایجاد شده است، رئیس بخش پیام رسانی آن، ناتان بوید گفته است با توجه به اینکه شرایط پاندمیک نقش بزرگی را در استفاده مردم از رایانه هایشان داشت، ارائه این برنامه تحت نسخه وب کار منطقی است، اسنپ چت وب به کاربران فضای اضافی برای چت و همچنین تماس در همان پنجره از طریق لنز های AR را می دهد.

بوید اشاره کرده است که این شرکت می خواهد با گذشت زمان محصولات بیشتری را تحت نسخه وب ارائه دهد. اسنپ بیشتر خود را یک پلتفرم واقعیت افزوده (AR) برای لنز ها می داند ولی استفاده اصلی از این برنامه هنوز هم پیام رسانی و برقراری تماس خصوصی است. این بدان معناست که اسنپ چت نسخه وب با شرکت هایی مانند Discord و همچنین WhatsApp رقابت خواهد کرد. بوید در ادامه گفته است که هر ماه 100 میلیون نفر در اسنپ چت با هم تماس می گیرند و به طور متوسط بیش از 30 دقیقه در روز را صرف این کار می کنند.

پست های مرتبط

انویدیا تایید ایالات متحده را برای فروش پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته H100 AI به شرکت اماراتی G42 دریافت کرد

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل در رویداد It’s Glowtime از AirPods 4 با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرد