اسکرین شات هایی از محیط نسخه نینتندو سوئیچ بازی The Witcher 3:Wild Hunt منتشر شد

اسکرین شات های جدیدی از بازی زیبای ویچر 3: شکار وحشیانه منتشر شده است که از نسخه کنسول نینتندو سوئیچ این عنوان گرفته شده است.

چند روز پیش بود که خواندیم که استودیو سی دی پراجکت رد تصمیم به عرضه نسخه نینتندو سوئیچ عنوان پر افتخار ویچر 3 گرفته است. ویچر 3 تنها قسمت از این فرنچایز است که برای یک کنسول از شرکت نینتندو منتشر خواهد شد که از این نظر حائز اهمیت است.

اکنون استودیو لهستانی سی دی پراجکت رد تعدادی اسکرین شات زیبا از این بازی منتشر کرده تا کاربران را از زاویه ای نزدیک با محیط این بازی در کنسول نینتندو سوئیچ آشنا کند. این اسکرین شات ها از محیط های مختلف بازی و از شخصیت های اصلی و گوناگون ویچر 3 گرفته شده است.

از مهم ترین شخصیت های بازی که تصاویر آنها را در محیط نینتندو سوئیچ شاهد هستیم باید به گرالت شخصیت اول این بازی اشاره کرد. همچنین ینیفر و سیری، دو شخصیت مهم این عنوان را در اسکرین شات های منتشر شده از بازی شاهد هستیم. همچنین چند اسکرین شات نیز از محیط بازی ثبت شده و شاهد هستیم که همگی از نسخه نینتندو سوئیچ بازی گرفته شده اند.

بر اساس چیزی که در تصاویر شاهد هستیم، از نظر کیفیت بصری نسخه نینتندو سوئیچ ویچر 3: شکار وحشیانه با وجود زیبا بودن، نمیتواند با نسخه های کنسول و کامپیوترهای شخصی برابری کند. با این حال کیفیت به اندازه ای مناسب است که دارندگان نینتندو سوئیچ به تجربه دنیای بزرگ و زیبای ویچر و ماجراجویی در آن بپردازد. این بازی برای نینتندو سوئیچ در ادامه سال 2019 منتشر خواهد شد.

منبع: Dualshockers

پست های مرتبط

استودیو Capcom به طور رسمی به بازی Resident Evil 9 اشاره کرد

نسخه بتای Tower Raid Open برای بازی Dying Light 2 منتشر شد

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند