اطلاعات تکمیلی در مورد دوربین ال جی V40 ThinQ

ال جی اعلام کرد که پرچمدار جدیدش در تاریخ 3 اکتبر رونمایی می شود. با این حال بارها از این پرچمدار خبرهایی به گوش رسیده است که کم و بیش می توان صحت این خبرها را تایید کرد. اکنون نوبت به نشت خبر مشخصات دوربین این پرچمدار رسیده است. با این که تنها دو روز به رونمایی از این محصول مانده است اما اطلاعات دقیقی از 5 دوربین V40 ThinQ به دست ریسده است.

نه تنها این مشخصات را می توان از تبلیغات اخیر ال جی به دست آورد، بلکه ایوان بلاس تمام این حدس و گمان ها را تایید کرده و در نوییتی خبر داده که این پرچمدار از 3 دوبین استاندارد، واید و تله فوتو در پشت و 2 دوربین استاندارد و واید در جلوی گوشی استفاده کرده است.

عکس های تبلیغاتی مشخصات دقیقی از دوربین ها را عنوان نکرده اما آنچه ایوان بلاس به آن اشاره کرده است، دوربین استاندارد 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.5، لنز واید 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و لنز زوم یا تله فوتو 8 مگاپیکسلی از نوع 80 میلی متری با سه برابر زوم اپتیکال برای دورین های پشت پرچمدار ال جی است.

ال جی دو روز دیگر این موبایل را معرفی می کند و ما هم در وب سایت بنچیمو با پوشش خبری این محصول تازه از راه رسیده در خدمت شما عزیزان هستیم.

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد