اطلاعات جدید از بازی Assassin’s Creed Infinity به همراه پروژه‌های دیگر یوبیسافت

از زمانی که بازی Assassin’s Creed Infinity در سال 2021 معرفی شد، بحث زیادی پیرامون آن شکل گرفت. قبلاً تمام اطلاعات به صورت کلی بودند، اما اکنون جزئیات بیشتری از تام هندرسون داریم که سابقه بسیار خوبی در مورد همه چیز Ubisoft دارد. به گفته هندرسون، او به تریلرهای Assassin’s Creed Infinity توجه کرده است و در کمال تعجب به این نتیجه رسیده که این بازی به شدت متمرکز بر روی خدمات زنده خواهد بود.

همانطور که قبلاً شنیده بودیم، Assassin’s Creed Infinity به عنوان یک بازی مرکزی عمل می‌کند که از طریق آن می‌توان سایر بازی‌ها و تجربیات AC را به همراه داشت. به گفته هندرسون، این بازی‌ها به سرعت از طریق Infinity و تنها پس از چند ثانیه اجرا می‌شوند. ظاهراً فروشگاهی در Infinity به نام «The Exchange» وجود خواهد داشت که می‌توانید لوازم بخرید و به «پروژه‌ها» دسترسی داشته باشید. در بخش پروژه‌ها به طور منظم ماموریت جنگی اضافه می‌شوند که می‌توانید آیتم‌های بیشتری از آن‌ها کسب کنید. به نظر می‌رسد که این بازی بتواند مسیر را برای کسانی که فقط می‌خواهند بازی‌های جدید Assassin’s Creed را بازی کنند، آسان‌تر کند، اما در هر صورت باید ببینیم که در عمل چگونه این اتفاق می‌افتد.

به گفته هندرسون، بازی Assassin’s Creed Infinity در کنار Assassin’s Creed Codename Red عرضه خواهد شد که قرار است اواخر سال 2024 یا سه ماهه اول سال 2025 عرضه شود. ظاهراً یوبی‌سافت قصد دارد هر دو سال یک عنوان بزرگ AC را به همراه پروژ‌های کوچکتر ارائه کند. گفته می‌شود بازی مالتی‌پلیری Assassin’s Creed Invictus در سال 2025 عرضه می‌شود و عرضه Assassin’s Creed Codename Hexe هم از Ubisoft Montreal برای سال 2026 در نظر گرفته شده است. گذشته از اینها، پروژه‌های دیگر شامل بازسازی Assassin’s Creed IV: Black Flag، ساخت Assassin’s Creed Codename Nebula و AC Raid و موارد دیگر است.

پست های مرتبط

هیده‌آکی ایتسونو شرکت بازی‌سازی CAPCOM را ترک کرد

بازی نمادین چندنفره Wizard101 روی کنسول عرضه خواهد شد

مروری بر مشخصات فاش‌شده کنسول PS5 Pro پس از رویداد Gamescom 2024