افتتاح بزرگترین مرکز فروش گوشی های هوشمند شیائومی در پاریس

سال گذشته میلادی را یکی از سال های بسیار موفق برای شیائومی می توان در نظر گرفت، این شرکت توانست با ارائه محصولات بسیار مناسب با امکانات مناسب در نظر گرفته شده به همراه قیمت بسیار مناسب کاربران بسیار را به سمت خود جلب کند. حال این شرکت چینی تصمیم به افتتاح بزرگترین مرکز فروش خود در پاریس گرفته است.

افتتاح بزرگترین مرکز فروش شیائومی در اروپا

شیائومی در حالی با گوشی های هوشمند پا به عرصه رقابت در بازار فروش با شرکت های قدرتمند دیگر این عرصه گذاشت که شاید کمتر کسی انتظار چنین موفقیتی را از این شرکت نداشت. شیائومی پوکوفون اف 1 تنها در عرض سه ماه با میزان فروش 700 هزار درستگاهی خود همگان را متعجب کرد. از آنجا بود که محبوبیت این برند جدید به همگان اثبات شد.

حال شیائومی برای سرمایه گذاری بر روی بازار اروپا ویژه ای را در نظر گرفته است. گویا کم کم دیگر باید منتظر رقبای جدید برای شرکت های قدرتمندی چون هوآوی و سامسونگ باشیم.

استقبال غیر منتظره در مراسم افتتاحیه

در صورتی که ساعت 1 بعد از ظهر برای افتتاحیه این فروشگاه بزرگ در نظر گرفته شده بود بسیاری از شهروندان پاریسی 5 ساعت قبل از افتتاحیه در محل فروشگاه حضور داشتند، محبوبیت این برند چینی قبل از حتی افتتاحیه بزرگترین فروشگاه این شرکت در چین مشخص شده است.

البته شیائومی برای مراسم افتتاحیه شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است و میزان 50 تا 220 یورو تخفیف در نظر گرفته، البته به غیر از گوشی های هوشمند این شرکت محصولات دیگر شیائومی و گجت های این شرکت نیز در این فروشگاه به فروش می رسد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تنها چند هفته قبل از رویداد Unpacked، رنگ‌ گوشی‌های گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ فاش شد

گوشی گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ احتمالاً باریک‌تر و با گوشه‌های گرد خواهد بود

گجت Rabbit R1 بازهم سر و صدا به پا کرد : تهدیدات امنیتی جدی در نشر داده‌های کاربر !