افزایش 19 درصدی عملکرد Arc A750 با درایور جدید در DirectX 11

اینتل اخیراً درایورهای جدیدی را برای کارت‌ گرافیک های Arc Alchemist خود منتشر کرده که نوید بهبود عملکرد و کاهش زمان فریم را در برخی از بازی‌های DirectX 11 می‌دهد. این درایور با پیروی از بهبود درایورهای قبلی که عملکرد قابل توجهی را در بسیاری از بازی های قدیمی افزایش داد، کار خود را انجام می دهد و مشخص است با A750 چه عملکرد نهایی دارد.

این شرکت ادعا می کند کارت گرافیک Arc A750 در بازی‌های DirectX11 می تواند تا 19 درصد فریم ریت بیشتری را ارائه کند. با این حال یک نکته مهم وجود دارد، این درایور فقط برای بازی های خاصی کار می کند که در لیست سفید اینتل قرار دارند. در حالی که امکان تغییر دستی تنظیمات وجود دارد، اینتل همچنان در حال بررسی نحوه عملکرد بهینه سازی درایور جدید DX11 در سایر بازی ها است. بنابراین در نهایت، لیست بازی های پشتیبانی شده ممکن است در  آینده گسترش یابد.

اینتل در مدت زمان محدود عرضه کارت گرافیک ها، بهبودهای بسیاری را برای محصولات خود در نظر گرفته و بسیار پر کار بوده. در حال حاضر 30 درایور در سال جاری با 57 عنوان بهینه سازی شده «Game On» در زمان راه اندازی منتشر شده است. اینتل هم مانند برنامه NVIDIA Game Ready که در زمان عرضه هر بازی یک بهبود عملکرد را لحاظ می کند، درایورهای متعددی را ارائه کرده. علاوه بر این، قابلیت XeSS اینتل اکنون در بیش از 70 بازی در دسترس است که نشان از پر کار بودن تیم آبی در بخش کارت گرافیک دارد.

این شرکت نسخه بتای جدیدی از نرم افزار اختصاصی مانیتورینگ PresentMon را منتشر کرده است که ابزاری مناسب برای علاقه مندان به جزئیات عملکردی با پوسته ای زیبا است. این نرم افزار به طور کلی می تواند داده های مهم کارت گرافیک مانند فرکانس کاری، دما و ولتاژ کاری را به خوبی نمایش دهد و هر کدام از آنها را با نموداری جذاب، ارائه کند.

پست های مرتبط

پنج دلیل که چرا باید پاور باکیفیت انتخاب کنیم

پردازنده Core Ultra 9 285K تا 26 درصد سریعتر از 14900K در بنچمارک V-Ray

لیست قیمت پردازنده‌های Core Ultra 200 اینتل فاش شد