ال جی G7 ThinQ نیز به اندروید پای مجهز می شود

بعد از انتشار نسخه بتا اندروید پای برای گوشی های هوشمند اکثر شرکت های این عرصه، خبری از مجهز شدن گوشی های هوشمند ال جی به نسخه بتا اندروید 9.0 پای نبود. حال این شرکت کره ای خبر داده است که نسخه بتا  اندروید جدید را برای گوشی هوشمند G7 ThinQ خود منتشر کرده است و در ابتدا کاربران کره ای به این نسخه بروزرسانی شده دسترسی دارند.

ال جی G7 ThinQ

زمان انتشار نسخه اصلی اندروی 9 پای

بروز رسانی این نسخه جدید برای گوشی های شرکت های مختلف متفاوت است و در این رقابت سامسونگ توانست زودتر از بقیه رقبای گوشی های هوشمند اندرویدی ، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خود را به این نسخه اندروید مجهز کند و قرار است سامسونگ گلکسی نوت 9 نیز هم گوشی بعدی سامسونگ باشد که به اندروید پای مجهز می شود.

ال جی نیز برنامه ای برای دریافت نسخه کامل این سیستم عامل بروزرسانی شده در نظر گرفته است. فعلا تنها نسخه بتا برای ال جی G7 ThinQ منتشر شده است و در نیمه اول سال میلادی آینده 2019، قرار شده نسخه کامل اندوید پای ابتدا برای شهروندان کره ای در دسترس قرار گیرد.

ال جی G7 ThinQ

ال جی برای دریافت اندروید پای به کاربران خود پیشنهاد کرده است تا با استفاده از برنامه Quick Help که در این گوشی هوشمند می باشد مراجعه کنند و فایل نسخه بروزرسانی شده اندروید 9 را دریافت کنند.

از جمله بهبودهایی که اندروید 9 برای گوشی های هوشمند این شرکت به همراه خواهد داشت، بهبود عمر مفید باتری، کیفیت تصاویر، روشنایی و رزولوشن صفحه و دکمه ها و ماژول های جدید اشاره کرد.

منبع: droidholic

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد