انتشار اولین مشخصات رسمی گوشی هوآوی پی 30

پرچمدارن جدید هوآوی قرار است در قالب خانواده پی 30 در تاریخ 26 مارس (6 فروردین) بصورت رسمی در پاریس رونمایی خواهند شد. گوشی های هوآوی پی 30، پی 30 پرو به همراه پی 30 لایت، گوشی های هوشمند این خانواده را تشکیل خواهند داد. پیش از این شایعات درباره این گوشی های هوشمند بسیار بوده، از پوستر های منتشر شده که تصاویر ثبت شده توسط سنسور های دوربین اصلی این گوشی های هوشمند، تقلبی بودن این پوستر ها گرفته تا دوربین های اصلی سه گانه و چهار گانه در نظر گرفته شده برای گوشی های خانواده هوآوی پی 30 . اما این  بار مشخصات فنی، میزان رم و حافظه داخلی این گوشی های هوشمند بصورت رسمی مشخص شده است.

خانواده هوآوی پی 30 آماده برای رقابت با رقبا

به لطف تصاویر و شایعت منتشر شده جدید، حال مطمئن هستیم که گوشی های هوشمند این خانواده قدرتمند از رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی بهره مند خواهند شد. سوای اینکه گل سرسبد این خانواده یعنی هوآوی پی 30 پرو از دوربین های اصلی چهارگانه ای بهره مند می شود، حال نیز دیگر می دانیم به لطف مودم  Balong 5000 در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند، پرچمداران جدید هوآوی اینترنت 5G را نیز پشتیبانی خواهند کرد.


با توجه به اینکه کمتر از دو هفته تا رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند زمان باقی مانده، شایعات و اخبار این پرچمداران به اوج خود رسیده. تنها باید منتظر بود و دید آیا این خانواده قدرتمند توان رقابت با گوشی های موفق خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 را خواهند داشت یا نه.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود