انتشار تصویری از جعبه گوگل پیکسل 3a به همراه قیمت تعیین شده

گوشی های میان رده جدید گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال بزودی رونمایی خواهند شد و بعد از انتشار اخبار و شایعاتی از این گوشی هوشمند حال تصاویری از جعبه مدل استاندارد این گوشی هوشمند به همراه برخی مشخصات فنی آن منتشر شده است. در کنار این اتفاق قیمت های تعیین شده برای این گوشی های هوشمند نیز مشخص شده که در ادامه به جزئیات قیمت، و مشخصات در نظر گرفته شده برای این محصولات میان رده می پردازیم.

قیمتی نسبتا مناسب با هدف بازخورد فروش خوب

در تصاویر جدید منتشر شده از این گوشی هوشمند، پی برده ایم که حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی به همراه صفحه نمایش 5.6 اینچی برای این محصول میان رده در نظر گرفته خواهد شد.  با توجه به بهره بردن قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی، به احتمال زیاد صفحه نمایش IPS LCD برای این محصول میان رده مورد استفاده گرفته خواهد شد.

در طراحی مشاهده شده، رنگ روشن تری به نسبت گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال برای این دو محصول میان رده گویا استفاده خواهد شد و البته در دکمه پاور نیز از رنگ جدید زرد استفاده کرده است.

اما یکی از اصلی ترین معیار های گوشی های هوشمند میان رده قیمت در نظر گرفته شده برای این محصولات می باشد. قیمت 399 دلاری برای گوگل پیکسل 3a و قیمت 479 دلاری برای گوگل پیکسل 3a ایکس ال تعیین شده است. قیمت های در نظر گرفته شده نه آنچنان ارزان به نظر می رسد و نه گران و باید گفت قیمت های تقریبا مناسبی برای این گوشی های میان رده در نظر گرفته شده، اما پیش از این شاهد رونمایی گوشی های میان رده با قیمت هایی بسیار ارزانتر هم نیز بوده ایم.

جعبه گوگل پیکسل 3a

اطلاعات دقیق دیگری از این گوشی های هوشمند منتشر نشده، اما در هفته آینده به احتمال زیاد شاهد رونمایی رسمی محصولات میان رده جدید گوگل خواهیم بود و باید دید آیا همانند برادران بزرگتر خود عملکرد خوبی را از خود به نمایش خواهند گذاشت یا خیر.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !