انتشار پوستر تبلیغاتی از گوشی هواوی Y9 پرایم 2019 با دوربین سلفی پاپ آپ

چند ساعتی بیشتر نگذشته که تصاویری از هواوی پی اسمارت Z با دوربین سلفی پاپ آپ منتشر شده. البته مشخصات فنی از این گوشی هوشمند نیز به بیرون درز کرد. حال گویا قرار است شاهد رونمایی یک محصول دیگر از این شرکت با بهره بردن از دوربین سلفی پاپ آپ خواهیم بود. هواوی Y9 پرایم 2019  نام در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

هواوی Y9 پرایم 2019 با دوبین اصلی سه گانه و دوربین سلفی پاپ آپ

شاید این خبر در حد و اندازه های یک شایعه باشد، اما قطعا منبع منتشر کننده این خبر یکی از منابعی بوده که تا به الان خبر های مهمی را پیش از رونمایی گوشی های هوشمند منتشر کرده است. حال نیز این تصاویر نشان می دهد که شاهد یک محصول دیگر از این شرکت با دوربین سلفی پاپ آپ خواهیم بود.

هواوی Y9 پریم

به غیر  از این طراحی دوربین سلفی در نظر گرفته شده که باعث شده تا ناچ از صفحه نمایش این گوشی بصورت کامل حذف شود، شاهد مجهز شدن این گوشی هوشمند به دوربین های اصلی سه گانه ای هستیم. با توجه به اینکه مشخصات دقیق از این گوشی هوشمند به بیرون درز پیدا نکرده، نمیدانیم که از سری محصولات میان رده هواوی خواهد بود یا نه اما به احتمال زیاد این محصول نیز از سری گوشی های هوشمنئد میان رده این شرکت خواهند بود.

هواوی Y9 پریم

سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته شده در قسمت پشتی این گوشی نشان می دهد که از صفحه نمایش IPS LCD برای این گوشی هوشمند استفاده خواهد شد. با توجه به بهره بردن از این قابلیت امنیتی ذر قسمت پشتی به احتمال خیلی زیاد این محصول  از سری گوشی های میان رده این شرکت خواهد بود. اما با توجه به بهره بردن از دوربین های اصلی سه گانه و البته صفحه نمایش بدون ناچ به لطف دوربین سلفی پاپ آپ، قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می تواند از بسیاری از گوشی های میان رده دیگر گران قیمت تر باشد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد