کدام کشور های اروپایی گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 5G را دریافت می کنند؟

همانطور که پیش از  این گفته بودیم، در حالی که دو روز تا شروع نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا زمان باقی مانده، هدف اصلی این نمایشگاه شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G می باشد. سامسونگ نیز با معرفی گلکسی اس 10 5G نام خود را به عنوان اولین شرکت تولید کننده گوشی های 5G به ثبت رسانید. اما جالب است که بدانیم در حالی که هنوز شبکه های اینترنتی نسل پنجم همه گیر نشده اند، سامسونگ کدام کشور ها را برای بازار فروش این گوشی هوشمند خود انتخاب می کند.

سامسونگ گلکسی اس 10 5G

کدام کشور های اروپایی، گلکسی اس 10 5g را دریافت می کنند؟

امریکا برخی از شهر های خود از پیش ار رونمایی این گوشی هوشمند، به اینترنت 5G مجهز کرد، و وعده داد تا پایان نیمه اول سال میلادی جاری، تمامی شهر های این کشور را به اینترنت 5G مجهز خواهد کرد. اما گویا برخی از کشور های اروپایی نیز قرار است، تا بهار امسال که قرار شده، گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 5G در دسترس کاربران قرار گیرد، به اینترنت 5G مجهز شوند.

سامسونگ گلکسی اس 10 5G

سامسونگ نیز در بیانیه ای کشور های فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس و انگلستان را برای بازار فروش این محصول جدید خود در نظر گرفته است. با این تفاصیل کشور های نامبرده اولین کشور اروپایی خواهند بود که شبکه های اینترنتی 5G را پشتیبانی خواهند کرد.

البته سوای کشور های اروپایی و امریکایی، چین نیز فعالیت های بسیاری را در زمینه پوشش شبکه های اینترنتی 5G انجام دادهف و رقابت سنگینی با امریکا در این زمینه داشته. احتمال اینکه چین نیز به کشور های تحت پوشش شبکه های اینترنتی نسل پنجم مجهز شود نیز وجود خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مسدود کردن قابلیت‌های هوش مصنوعی در موتور جست‌وجوی سافاری اپل تاثیر بزرگی به همراه نداشت

تعداد زیادی از کاربران آیفون با حمله فیشینگ مواجه شدند

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند