اپل اولین نسخه بتای iOS 17.5 و iPadOS 17.5 را برای آزمایش در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد

تقریباً یک ماه پس از عرضه به‌روزرسانی بزرگ iOS 17.4، اپل بالاخره صلاح دید که اولین نسخه بتای iOS 17.5 و iPadOS 17.5 را برای آزمایش در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد. پیش‌تر یک تحلیلگر برجسته، مارک گورمن، گزارش کرد که اپل اکنون در حال توسعه و آزمایش این بیلد است و این به‌روزرسانی در این هفته برای همه توسعه‌دهندگان در دسترس قرار می‌گیرد و این اتفاق امروز افتاد.

اگر یک توسعه‌دهنده دارای حساب در Apple Developer هستید، می‌توانید اولین نسخه بتای iOS 17.5 و iPadOS 17.5 را همین حالا به صورت رایگان بر روی مدل‌های سازگار آیفون و آیپد خود دانلود و نصب کنید. اگر Apple ID شما قبلاً به حساب توسعه‌دهنده شما متصل است، به سادگی به مسیر زیر بروید و این نسخه بتای iOS 17.5 را در آیفون خود دانلود کنید:

Settings > General > Software Updates > Beta Updates > download

این فرآیند برای iOS و iPadOS یکسان است و می‌توانید این نسخه بتا را مستقیماً از اپل نصب کنید. نسخه iOS 17.5 می‌تواند تغییرات عمده‌ای را برای آیفون در خود جای دهد، چراکه به‌روزرسانی iOS 17.x.x (اعشاری) نیست. این شرکت اکثر ویژگی‌هایی را که در رویداد WWDC 2023 خود در سال گذشته اعلام کرد منتشر کرده و این بدان معناست که ویژگی‌های زیادی وجود نخواهد داشت که برایشان هیجان‌زده باشید، اما در هر صورت ارزش نصب دارد.

احتمالاً این به‌روزرسانی اصلاحات و تغییرات اضافی را برای توسعه‌دهندگان در اتحادیه اروپا به همراه داشته باشد، چراکه این شرکت برای مطابقت با قانون بازارهای دیجیتال منطقه باید تغییرات زیادی داشته باشد. با وجود اضافه شدن تغییرات جدید، اپل می‌تواند ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران ساکن در منطقه آمریکای شمالی هم ارائه دهد. اخیراً گزارش شده که این شرکت در سکوت سرعت شارژ بی‌سیم آیفون 12 را ارتقا داده است. از این پس، همیشه چیزی برای انتظار وجود دارد. باید منتظر بمانیم تا توسعه‌دهندگان این بیلد جدید را آزمایش کنند و بگویند که این نسخه بتای iOS 17.5 چگونه است.

پست های مرتبط

گوشی گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ احتمالاً باریک‌تر و با گوشه‌های گرد خواهد بود

گجت Rabbit R1 بازهم سر و صدا به پا کرد : تهدیدات امنیتی جدی در نشر داده‌های کاربر !

گوگل ترنسلیت 110 زبان جدید را به سرویس ترجمه خود اضافه کرد