اپل مودم اختصاصی جدید خود را تولید خواهد کرد

در حالی که بسیاری از شرکت های عرصه گوشی های هوشمند با همکاری شرکت های دیگر، وعده رونمایی از گوشی های هوشمند 5G خود را برای نیمه دوم سال جاری داده اند، اپل اما بیان کرده بود، تا سال 2020 میلادی هیچگونه برنامه ای برای معرفی گوشی های 5G ندارد، و دلیل این اتفاق را همه گیر شدن شبکه های اینترنی نسل پنجم دانست. البته بماند که اپل ندانسته با توجه به باگ جالب نرم افزاری در آپدیت جدید به اینترنت 5G نیز مجهز شد، اتفاقی فقط برای کمی لبخند و شوخی تلخ برای این شرکت امریکایی. در حالی که پیش از این ما خبر های شنیده بودیم اپل هنوز مطمعن نبود که خودش تصمیم به تولید مودم های با قابلیت پشتیبانی اینترنت 5G را دارد یا نه، اما گویا اپل دیگر تصمیم قطعی گرفته که مودم های اختصاصی 5G خود را تولید کند.

مودم های اختصاصی و بار دیگر غرور اپل

بسیاری از شرکت های معتبر عرصه گوشی های هوشمند، برای تولید محصولات خود همواره تلاش داشته اند تا بهترین امکانات ممکن را برای محصولات خود در نظر بگیرند؛ خواه این محصولات و تجهیزات استفاده شده مختص همان شرکت باشد و یا با همکاری شرکت دیگر، اما اپل از همان ابتدا مسر بود که تمام تچهیزات گوشی های هوشمند تولید شده این شرکت را خودش ساخته باشد، تنها چیزی که همکاری اپل با دیگر شرکت ها را می توانست در پی داشته باشد، مودم های جدید گوشی های هوشمند این شرکت بود.

اما گویا این شرکت امریکایی دست از لجبازی بر نخواهد داشت و اعلام کرده فرآیند ساخت مودم های جدید خود را آغاز کرده، با توجه به رونمایی گوشی های هوشمند 5G بسیاری از شرکت ها تا پایان سال میلادی جاری، اپل تا سال 2020 گفته خبری از چنین گوشی های هوشمندی نخواهد بود، یعنی غرور اپل قبول کرده که از نظر زمان رونمایی از چنین گوشی های هوشمند از دیگر رقیبان خود عقب بیفتد اما محصول خاص خود را تولید کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند

سامسونگ در تولید انبوه تراشه Exynos 2500 به مشکل خواهد خورد