اپو رنو فردا بصورت رسمی معرفی خواهد شد

خط تولید جدید اپو با نام رنو قرار است اولین گوشی های هوشمند خود را معرفی کند. اپو رنو استاندارد به همراه اپو رنو با قابلیت زوم 10 برابری قرار است اولین گوشی های هوشمند خط تولید جدید رنو این شرکت باشند. پیش از این شاهد تصاویر منتشر شده از مدل خاص این گوشی با قابلیت زوم 10 برابری و نیز تصاویر ثبت شده توسط سنسور های دوربین اصلی مدل استاندارد این گوشی هوشمند بودیم. اما این با انتشار تیزر تبلیغاتی از این گوشی هوشمند فردا 30 فروردین برای رونمایی رسمی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

قیمت مناسب با توجه به امکانات فنی در نظر گرفته شده

اپو رنو استاندارد نیز یکی از محصولات جذابی می باشد که برای حذف ناچ در صفحه نمایش خود از تکنولوژی دوربین های سلفی پاپ آپ بهره مند شده. چنین طراحی در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش اصلی این گوشی هوشمند، صفحه ای یکدستی را ارائه می کند. این در حالی است که طراحی در نظر گرفته شده برای پشت این گوشی هوشمند به همراه دوربین های اصلی دوگانه آن چندان چنگی به دل نمی زند.

اپو رنو

بعد از معرفی رسمی این گوشی هوشمند، از تاریخ 24 آوریل (4 اردیبهشت) امکان دسترسی به این محصول جدید نیز، وجود خواهد داشت. قیمت 500 یورویی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند با توجه به مجهز شدن به پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 و سنسور های 48 مگاپیکسلی اصلی و سنسور 5 مگاپیکسلی عمقی در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند، قیمت مناسبی به نظر می رسد.

در کنار اپو رنو استاندارد و با توجه به تصویر منتشر شده و حضور اپو رنو با قابلیت زوم 10 برابری نیز، احتمال معرفی این گوشی هوشمند ممکن می باشد. اپو قرار است اولین شرکتی باشد که گوشی هوشمندی را با قابلیت زوم 10 برابری روانه بازار می کند. قیمت 800 یورویی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

لیست گوشی‌های پیکسل سازگار با اندروید 15

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !