اپو A7 به صورت رسمی با باتری قدرتمند و فناوری جدید معرفی شد

اپو همواره در زمینه گوشی های هوشمند میان رده با توجه به قابلیت های بسیار مناسبی که برای محصولات خود در نظر می گیرد حرفی برای گفتن دارد، حال با رونمایی گوشی اپو A7 تواسته است بار دیگر خود را به علاقه مندان عرصه گوشی های هوشمند ثبت کند.

بعد از معرفی اپو R17 نئو که در ژاپن رونمایی شد، حال نوبت گوشی میان رده جدید این شرکت رسیده است، قابلیت های اپو R17 به نسبت یک گوشی میان ده بسیار مناسب بوده است. حال با هم به جزئیات اپو A7، محصول جدید این شرکت می پردازیم.

صفحه نمایش:

این گوشی هوشمند میان رده از صفحه نمایش 6.2 اینچی با روزولشن 720 پیکسلی بهره می برد. چنین کیفیت تصویری با این میزان صفحه نمایش کیفیت بسیار مناسبی را به شما ارائه می دهد.

اپو توجه خاصی به نسبت تصویر این محصول جدید خود داشته است. با توجه به نسبت تصویر 19 به 9 صفحه نمایش به بدنه و ناچ واتر دراپ ماند کوچک، یک صفحه نمایش یک دست را به شما ارائه می دهد.

سنسور اسکنر اثر انگشت نیز برای این محصول جدید در قسمت پشت گوشی در نظر گرفته شده است. با توجه به بهره نبردن از صفحه نمایش اولد که تنها صفحه نمایشی است که قابلیت پشتیبانی از سنسور اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش را دارد، انتخاب پشت گوشی برای قرار گرفتن این قابلیت انتخاب مناسبی به نظر می رسد.

پردازنده:

ازجمله نقاط قوت اپو A7 پردازند این گوشی هوشمند می باشد. پردازنده اسنپدراگون 845 استفاده شده، شاید در نگاه اول قدرتمند به نظر نرسد. ولی با توجه به فناوری  HyperBoost به کار رفته قدرت این پردازنده را بیش از پیش قوی تر می کند.

اپو A7 اولین گوشی هوشمند میان رده می باشد که به فناوری  HyperBoost مجهز شده است، البته بعد از اپو R17. چنین تکنولوژی باعث عملکرد 31 درصدی بهتر پردازنده هنگام اجرای بازی های متفاوت می باشد.

از جمله بازی های امتحان شده برای این پردازنده  Arena of Valor،PUBG و آخرین نسخه فیفا می باشد. با اجرای این بازی ها بر روی این پردازنده، نشان داده است که عملکرد بهتری را از خود نشان داده است و بهبود عملکرد 31 درصدی بسیار چشم گیر است و نشان داده است از پس این کار به خوبی بر آمده است.

البته تکنولوژِی جدید in-house به این گوشی هوشمند میان رده افزوده شده است. این تکنولوژی خاص شرکت اپو کمک شایانی به بهبود عملکرد پردازنده این محصول جدید کرده است.

رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی برای این محصول در چین عرضه می شود. برای بازار های دیگر چون نپال، تنها نسخه 32 مگابایتی عرضه خواهد شد. البته قابلیت ارتقاء حافظه داخلی میکرو اس دی نیز امکان پذیر می باشد.

دوربین:

برای دوربین نیز دو سنسور12+3 مگاپیکسلی اصلی در نظر گرفته شده است. قابلیت عکاسی سه بعدی نیز با وجود سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی ممکن شده است. سنسور 16 مگاپیکسلی مناسب نیز برای دوربین سلفی در نظر گرفه شده است. البته قابلیت  Beauty shot در حالت 8 مگاپیکسلی نیز با استفاده از تنظیمات دوربین ممکن می باشد.

برای دوربین های این گوشی هوشمند از هوش مصنوعی یا همان قابلیت AI نیز استفاده شده است. با استفاده از AI شما می توانید بعد از عکاسی، پس زمینه عکس گرفته شده خود را بلور کنید. البته همانطور که قبلا به قابلیت های AI در گوشی های هوشمند دیگر پرداخته ایم امکان خطا در عکاسی را به حداقل می رساند.

باتری:

از دیگر قابلیت هایی که اپو که بسیار بر روی آن تاکید داشته است باتری قدرتمند این محصول است. باتری 4230 میلی آمپری در نظر گرفته شده برای این محصول میان رده انتخاب بسیار مناسبی است. حال باید منتظر بود و دید عمر باتری این محصول چه عملکردی را از خود نشان می دهد.

رنگ بندی و قیمت:

اپو A7 در بازار چین با قیمت 230 دلار و در نپال با افزایش قیمت با قیمت 310 دلار به بازار عرضه می شود. رنگ های جذاب آبی، طلایی و صورتی بر زیبایی و جذابیت این گوشی هوشمند افزوده است.

منبع مطلب

پست های مرتبط

فروش بسیار بد پردازنده‌های Ryzen 9000 با وجود مشکلات اینتل

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !