بازیمو: بازی های ترسناک را در Halloween با تخفیف ویژه خریداری کنید

هر ساله Halloween با اتفاقات جالبی همراه بوده است، فیلم های ترسناک معروفی هر سال در این مناسبت عرضه می شوند، بازی های زیادی هم در این مناسبت به طور اختصاصی در دسترس مخاطبان قرار می گیرند و در کنار آن گیمرها هم حسابی سورپرایز می شوند. هالووین نزدیک شده است و فروشگاه های معروف فروش بازی رایانه ای تخفیف های ویژه ای را برای عنوان های ترسناک تدارک دیده اند.

فروش Humble Halloween امسال همراه با تعداد زیادی معامله خوب در مورد بازی های ترسناک همراه شده است. همچنین برخی از بازی های نه چندان ترسناک هم در لیست فروش ویژه هالووین قرار گرفته اند. تا اول نوامبر می توانید نسخه های بازسازی شده Resident Evil 2 و 3 را به ترتیب با قیمت 19.99 دلار و 29.99 دلار (50٪ تخفیف) و همچنین Metro Exodus: Gold Edition با قیمت 22.09 دلار (تخفیف 66٪) و Carrion با قیمت 14.99 دلار (تخفیف 25٪) دریافت کنید. در اینجا لیست کامل معاملات فروش Humble Halloween وجود دارد.

از دیگر نکات جالب توجه می توان به Dying Light: The Following – Enhanced Edition با قیمت 17.99 دلار (تخفیف 70٪) ، مجموعه کامل FEAR با قیمت 10.99 $ (تخفیف 80٪) و Dead by Daylight  با قیمت 7.99 $ (تخفیف 60٪) اشاره کرد. سپس عناوین بزرگی وجود دارد که از تنوع وحشتناکی برخوردار نیستند ، مانند Monster Hunter World با قیمت 19.79 دلار (34٪ تخفیف) و نسخه نهایی Rise of the Tomb Raider با 2.49 دلار (75٪ تخفیف).

همچنین عنوان های جذاب دیگری هم ارائه شده اند که در این قسمت به آن ها اشاره کرده ایم.

Resident Evil 7 Gold Edition –  (تخفیف 51 درصدی)

Batman Arkham Knight –  (تخفیف 75٪)

Batman Arkham City: GOTY Edition –  (تخفیف 75٪)

 Devil May Cry 5 – (20٪ تخفیف)

Injustice 2-  – 9.99 (تخفیف 80٪)

Shovel Knight Treasure Trove –  (30٪ تخفیف)

Alan Wake Collector’s –  (تخفیف 80٪)

بعید است که شما از ده ها تخفیف  Humble Halloween نتوانید بازی مورد نظر خود را پیدا کنید، همچنین فروشگاه Epic Games در هالووین میزبان فروش بازی های با تخفیف های بزرگی مانند نسخه نهایی مافیا خواهد بود.

پست های مرتبط

نسخه بتای Tower Raid Open برای بازی Dying Light 2 منتشر شد

زمستان در تنور: بررسی خنک‌کننده مایع پردازنده AORUS WATERFORCE X II 360 ICE گیگابایت

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند