بازیمو: سیستم پیشنهادی برای بازی Medium شاهکار جدید Blooper Team

یکی از تریلر های بسیار خیره کننده در رویداد Xbox Games Showcase 2020 بازی Medium بود که با جهانی دوگانه کاربر را در پای تریلر میخکوب کرده بود.

بازی Medium یکی از معدود بازی هایی است که جهان بازی را بر اساس لایه های عمیق روانشناختی پیش می برد. بارها اتفاق افتاده است که در پس ذهن دنیای واقعی را با دنیای خیالی خود جابجا کنیم و گاه این اتفاق را تا حدی پیش ببریم که لایه های پس ذهنمان پررنگ تر و قوی تر از دنیای واقعی خود را نشان دهند.

بازی Medium شاهکار جدید Blooper Team در واقع در دو دنیای واقعی و ذهنی شخص اتفاق می افتد و البته با پیش رفتن در اعماق دنیای روانی با اسرار عمیقاً نگران کننده و ترسناکی روبرو می شویم. هیولاهایی که شاید در ذهن شما باشند اما در دنیای واقعی به نوع دیگری تداعی کننده ترس هستند. به گفته Blooper Team بازی Medium یک بازی ترسناک روانشناختی سوم شخص است که دارای گیم پلی تاثیر گرفته از واقعیت دوگانه ای است. این بازی به لطف هنرنمایی Blooper Team نه تنها ایده بی نظیری را ارائه کرده است بلکه با موسیقی بسیار قوی آمیخته شده با بازی شما را شگفت زده می کند.

این بازی قرار است در تعطیلات 2020 برای نسل آینده کنسول مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر عرضه شود. حال ممکن است این سوال پیش آید که چه سیستمی برای این بازی مناسب است. خوشبختانه Blooper Team همانطور که در بازی سازی یک اسطوره است، در منتشر کردن سیستم پیشنهادی برای بازی جدیدش یعنی Medium هم به جزئیات بسیار دقت کرده است.

به دلیل اینکه مهمترین پلتفرم برای این بازی کنسول ایکس باکس سری ایکس است مواردی مانند پشتیبانی از ray tracing و DirectX 12 در بخش گرافیکی و وجود SSD در بخش ذخیره سازی داده ها بسیار مهم جلوه می کنند. اما جای نگرانی نیست Blooper Team برای کاربرانی که کارت گرافیک های سری RTX انویدیا را ندارند هم سیستم های مناسبی را پیشنهاد داده است اما یادتان باشد SSD را فراموش نکنید.


حداقل سیستم پیشنهادی برای بازی Medium

سیستم عامل : ویندوز 10 نسخه 64 بیتی

پردازنده : Intel Core i5-6600 یا AMD Ryzen 5 2500X

رم : حداقل 8 گیگابایت

کارت گرافیک : NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB یا AMD Radeon R9 390X

*این پیشنهاد برای رزولوشن 1080 پیکسل با حداقل تنظیمات گرافیکی است. در مجموع حداقل VRAM مورد نیاز 4 گیگابایت است.

منبع ذخیره سازی : ظرفیت 30 گیگابایت و منبع ذخیره سازی SSD

سیستم پیشنهادی برای بازی Medium

سیستم عامل : ویندوز 10 نسخه 64 بیتی

پردازنده : Intel Core i5-9600 یا AMD Ryzen 7 3700X

رم : ظرفیت 16 گیگابایت

کارت گرافیک : برای رزولوشن 1080 پیکسل با بالاتری تنظیمات گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti یا Radeon RX Vega 56 و برای رزولوشن 4K با بالاترین تنظیمات گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 2070 یا Radeon RX 5700 XT

منبع ذخیره سازی : ظرفیت 30 گیگابایت و منبع ذخیره سازی SSD


و اما در نهایت برای کاربرانی که می خواهند بیشترین جزئیات را در بالاترین تنظیمات گرافیکی در کنار فناوری  ray tracing تجربه کنند، پیشنهاد Blooper Team کارت گرافیک RTX 2080 است. لازم به ذکر است که گزینه های ray tracing و DirectX 12 در بازی Medium برای کاربرانی که به سخت افزار قدرتمند مجهز نیستند قابلیت غیر فعال شدن را دارند.

پست های مرتبط

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند

تحلیلی بر مشخصات RTX 5090 و RTX 5080 انویدیا پیش از معرفی رسمی

پردازنده Core Ultra 7 265K در چند هسته ای سریعتر از 14900K و 14700K