بازیمو: نقدی بر بازی Hood: Outlaw And Legends در پشت نقاب

در جریان رویداد State Of Play اتفاقات جالبی افتاد، قرار بود در این رویداد سونی بر روی بازی های پلی استیشن 4 متمرکز باشد ولی در این میان به معرفی چند اثر برای کنسول پلی استیشن 5 پرداخت که یکی از همین عنوان ها بازی Hood: Outlaw And Legends  بود.

عنوان Hood: Outlaw And Legends  یک بازی مبارزه ای و تکنیکال که المان های مخفی کاری را هم در خود جای داده است و حال و هوای قرون وسطی را به خوبی نشان می دهد. با توجه به تریلر نمایش داده شده مشخص شد که این بازی در قرون وسطی می گذرد و نبردهای تن به تن و سریع و همینطور استفاده از انواع سلاح های سرد و گاها جادو نقش اساسی را در گیم پلی ایفا می کنند.

گیم پلی بازی Hood: Outlaw And Legends به نظر بسیار جالب و درگیر کننده می رسد. بازی قرار است به صورت گروهی و در دو تیم 4 نفره پیش برود و تمرکز بازی بر روی مبارزات گروهی و چند نفره قرار گرفته که تجربه منحصر به فردی را این بازی به گیمرها هدیه خواهد داد. داستان بازی قرار است در مورد این گروه 4 نفره باشد که قرار است به عنوان قهرمان مردم و یا به نوعی ناجی که سعی دارند گنج های دولت را به سرقت ببرند و دوباره به دست مردم برسانند.

این نوع داستان سرایی کاملا یادآور رابین هود است که می تواند بسیار خاطره انگیز هم باشد. شاید اگر این بازی گرافیک مناسب تری داشت می توانست بیشتر دیده شود ولی انیمیشن های متوسط و مدل سازی های نه چندان جذاب این عنوان را زیاد جدی جلوه نداده است. بازی Hood: Outlaw And Legends قرار است در بازه زمانی نا مشخصی در سال 2021 برای کنسول های PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X و Pc عرضه شود.

پست های مرتبط

نسخه بتای Tower Raid Open برای بازی Dying Light 2 منتشر شد

زمستان در تنور: بررسی خنک‌کننده مایع پردازنده AORUS WATERFORCE X II 360 ICE گیگابایت

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند