بازیمو: نقد بازی Dirt 5 جدال تنگاتنگ

استودیو Codemasters یکی معدود سازنده هایی است که به شکل تخصصی و البته حرفه ای بازی های سبک رالی و ریسینگ می سازد. این استودیو بازی هایی مانند Grid، Fuel، F1 و سری Dirt را در کارنامه درخشان خود دارد. اولین بازی از سری Dirt Colin Mcrae در سال 1998 عرضه شد. سری بازی Dirt به خاطر نوع گیم پلی طرفداران خاص خود را دارد. چند وقت پیش در رویدادXbox Games Showcase شماره جدید این بازی با عنوان Dirt Colin Mcrae 5 معرفی شد، تنوع پیست ها و پیشرفت گرافیکی چشمگیر نوید یک عنوان خوش ساخت را می دهد.

تاثیرات محیطی مانند باران و یا گل و لای بر روی ماشین ها واقعا شگفت آور است. در این شماره تعداد زیادی رویدادهای مختلف برای طرفداران تدارک دیده شده تا مدت های زیادی هواداران Dirt 5 را سیراب کند. به تازگی تریلر جدیدی از بازی Dirt 5 منتشر شده که در آن اتوموبیل ها بر روی پیست یخ زده با هم مسابقه می دهند. اتفاقاتی که در شماره جدید Dirt افتاده تعداد ماشین های در حال مسابقه به 12 عدد افزایش پیدا کرده است.

بازی DIRT 5 قرار است در تاریخ 18 مهر ماه برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر شخصی عرضه خواهد شد و خبر خوب دیگر ساپورت 4K برای DIRT 5 است که خود را مهمان کنسول های نسل نهم هم خواهد کرد و جلوه ای درخشان تر از خود نشان خواهد داد. در پایان سیستم پیشنهادی برای انجام بازی Dirt 5 را ارایه کردیم.

 

سیستم Minimum برای اجرا بازی

Windows 10 64-bit

CPU I3 2130 FX 4300

Memory 8 Ram

Graphics Nvidia GeForce GTX 970

DirectX Version 12

Storage 60 GB Available Space

 

سیستم High برای اجرا بازی

Windows 10 64-bit

CPU I5 9600K FX 4300

Memory 16 Ram

Graphics Nvidia GeForce GTX 1070TI

DirectX Version 12

Storage 60 GB Available Space

پست های مرتبط

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند

لیست بازی‌هایی که برای پلی استیشن 5 پرو بهینه هستند افزایش یافت