بازیمو: نقد بازی Witchfire سازندگانی از دل تاریکی

استودیو People can fly یکی از سازند های خلاق است که بازی های موفق و پر طرفداری را در دو دهه گذشته ساخته و گیمرهای قدیمی خاطرات زیادی با بازی های این استودیو دارند. این استودیو سری بازی های Painkiller را تولید کرده که در زمان خود مخاطبان زیادی داشت. کارگردان بازی های این استودیو Adrian Chmielarz بود. این شخص در سال 2002 استودیو People Can Fly را تاسیس کرد و با ساخت عنوان Painkiller به شهرت رسید. بعد از مدتی تعدادی از کارکنان اصلی و همچنین Adrian Chmielarz استودیو People Can Fly را ترک کردند و استودیو The Astronauts را تاسیس کردند. این استودیو بازی The Vanishing Of Ethan Carter را در سال 2014 عرضه کرده است و در حال حاضر این استودیو بر روی عنوان Witchfire کار می کند.

این بازی به سرپرستی Adrian Chmielarz در حال توسعه است، این کارگردان سابقه درخشانی با خود به همراه دارد و بازی هایی مانند Bulletstorm ،PainKiller و Gears Of War Judgement را در کارنامه خود دارد. با دیدن بازی Witchfire متوجه رد پای بازی پین کیلر می شوید و احساس می کنید چه از لحاظ هنری و فرم به این بازی نزدیک است. بازی ویچ فایر از Unreal Engine 4 استفاده می کند و حقیقتا یکی از بهترین آثاری است که با این انجین گرافیکی ساخته شده است. جزییات کاراکترها فوق العاده هستند و از لحاظ طراحی هم بسیار خلاقانه هستند، محیط ها اتمسفر بسیار خوبی دارند و باز هم شما را به یاد بازی پین کیلر می اندازد.

بازی Witchfire پتانسیل بسیار خوبی دارد و بار دیگر سازندگان خلاق این صنعت با یک بازی مهیج دیگر وارد خواهند شد. انتشار بازی Witchfire در 30 دسامبر یعنی 10 دی اعلام شده است و قرار است برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شود.

پست های مرتبط

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند

لیست بازی‌هایی که برای پلی استیشن 5 پرو بهینه هستند افزایش یافت