بازیمو: نگاهی به شخصیت جدید Mortal Kombat 11 بزودی باران خواهد آمد

بازی مورتال کامبت به نسبت دیگر بازی های مبارزه ای کاراکترهای بسیار خارق العاده و متفاوتی را تا به حال معرفی کرده است. کاراکترهایی که حتی تبدیل به نماد و بازی های مستقل سری شدند. یکی از نینجاهای محبوب این سری بازی کاراکتر Rain بوده است که اولین حضورش در مورتال کامبت آلتیمیت بر روی کنسول سگا بود. کاراکتر Rain با Mortal Kombat 11 باز خواهد گشت.

با توجه به اینکه مدتی قبل از بسته اضافه شونده جدید مورتال کامبت رونمایی شد استودیو NetherRealm یک تریلر کوتاه اختصاصی از گیم پلی کاراکتر Rain منتشر کرده است، در این تریلر با سبک مبارزه رین آشنا می شوید و می بینید که بازگشت باشکوهی برای او تدارک دیده شده است.

پیدایش تا هویت

ادبون این شخصیت را سال ها پیش خلق کرد، شخصیت Rain پسر خدای آراگوس است و به عنوان محافظ قلمرو Edenia انتخاب شده است. رین در واقع فرزند یک انسان واقعی و یک نیمه خداست. رین به دنبال گذشته خود می رود و در این راه شائوکان از او سو استفاده می کند و باعث می شود که رین به قلمرو خود ادنیا خیانت کند. در واقع رین در مورتال کامبت آرماگدون به هویت اصلی خود پی می برد و تلاش می کند که جایگاه خود را برای سلطنت در ادنیا تثبیت کند. Rain می تواند آب، هوا، رعد و برق را کنترل کند و از آن ها برای نابودی دشمنانش استفاده کند. قابلیت تبدیل شدن به آب و زندانی کردن دشمن در توده مایع از ویژگی های منحصر به فرد رین است.

در این تریلر شاهد استفاده از سلاح Storm Sword بودیم و در کنار آن فن های کلاسیک Rain هم بازی را جذاب تر کرده اند. علاوه بر این در مورتال کمبت 11 سلاحی به اسم کاتار به رین اضافه شده است که قابلیت های کشنده ای را شامل می شود. سلاح کاتار دارای 3 تیغه می باشد که در مواقع مختلف باز یا بسته هم می شوند. این بار رین می تواند امواج جزر و مدی را احضار کند و دشمن را به اطراف پرت کند.

هم اکنون پیش خرید Mortal Kombat 11: Ultimate در قیمت 59.99 دلار برای رایانه های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 آغاز شده است.

پست های مرتبط

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند

مایکروسافت به خریداران نسخه Bite Back بازی Redfall بازپرداخت ارائه می‌کند

کنسول Nintendo Switch 2 از بازی‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد