بازی‌های مورد انتظار ماه مارس 2024

در ماه مارس 2024، دنیای بازی‌های ویدیویی قرار است با انتشار چندین عنوان مورد انتظار در پلتفرم‌های مختلف، غوغا کند. برخی از بازی‌های برجسته‌ای که باید منتظر آن باشیم عبارتند از «Dragon’s Dogma 2» ،«Rise of the Ronin» ،«Alone in the Dark» ،«WWE 2K24» و موارد دیگر.

از عناوین بزرگ گرفته تا بازی‌های مستقل جذاب، این بازی‌ها طیف گسترده‌ای از ترجیحات پلیرها را پوشش می‌دهند. پلیرها می‌توانند انتظار بازی‌های متنوعی با ژانرها و پلتفرم‌های مختلف را داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که همه می‌توانند از خداقل یکی از آنها لذت ببرند.
یکی از موردانتظارترین نسخه‌ها «Dragon’s Dogma 2» است که قرار است در تاریخ 22 مارس برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری S|X عرضه شود. این دنباله که توسط فناوری RE Engine طراحی شده، نوید دنیای بازی بزرگتر، هوش مصنوعی پویا برای NPCها و فیزیک محیطی تعاملی را می‌دهد. در حالی که بازی به صورت مالتی‌پلیر نیست، پلیرها می‌توانند از ارتباط صوتی با NPCهای مبتنی بر هوش مصنوعی لذت ببرند.
عنوان قابل توجه دیگر «Rise of the Ronin» است که آن هم قرار است در تاریخ 22 مارس به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 5 عرضه شود. این بازی توسط تیم نینجا، که به خاطر سری تحسین شده Nioh شناخته می‌شود، توسعه داده شده است. بازی یک مجموعه حماسی سامورایی را در یک نسخه گسترده جهان‌باز در قرن نوزدهم ژاپن ارائه می‌دهد. با مبارزات شدید و داستانی جذاب، هدف بازی جذب پلیرهایی است که به دنبال تجربه‌های اکشن هیجان‌انگیز هستند.
سال 2024 نویدبخش مجموعه‌ای از بازی‌هاست که مطمئناً گیمرها را در پلتفرم‌های مختلف خوشحال می‌کند. عناوینی مانند «Prince of Persia: The Lost Crown» که ماه پیش منتشر شد و «Contra: Operation Galuga» که دو هفته دیگر مننتشر می‌شود هم تجربه‌های گیم‌پلی جذابی را با ویژگی‌های منحصر به فرد و روایت‌های جذاب ارائه می‌دهند. با ترکیبی از نسخه‌های جدید و دنباله‌های مورد انتظار، گیمرها می‌توانند منتظر سالی هیجان‌انگیز و پر از تجربیات متنوع بازی باشند.

پست های مرتبط

روش حل کردن معمای سکه در بازی Silent Hill 2

نسخه بازسازی‌شده بازی Red Dead Redemption با قیمت 49.99 دلار در 29 اکتبر برای PC عرضه می‌شود

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند