بازی Assassin’s Creed: Mirage بغداد را به دوران طلایی‌اش می‌برد

بازی Assassin’s Creed: Mirage، جدیدترین بازی از سری اساسینز کرید است که در بغداد  قرن نهم هجری در دوران خلافت عباسی، قرار دارد. این بازی به خاطر ساخت جهان دقیق خود مشهور است و قول می‌دهد که بغداد قرون وسطی را دوباره زنده کند. بازی مناظر شگفت‌انگیز بغداد را بازسازی می‌کند، به خصوص گنبد سبز که در مرکز شهری به نام Round City قرار دارد. در حالی که بغداد دوران خلافت عباسی توسط نیروهای مغول تخریب شد و تقریباً هیچ چیز از نمادهای اصلی باقی نماند، گذشته این شهر همچنان در تاریخ جهان جایگاه مهمی دارد.

Assassin’s Creed: Mirage نه تنها یک بازی است، بلکه یک اثر خیالی تاریخی نیز هست که شهری را به زندگی می‌کشاند که یک‌بار قلب فکری و هنری امپراتوری عباسی بود. توسعه‌دهندگان بازی سخت کار کرده‌اند تا تصویر بازی از شهر به اندازه‌ی ممکن دقیق باشد و امیدوارند که بازی به روشن شدن تاریخ بزرگ شهر کمک کند. برای قرن‌ها، بغداد، مرکز یادگیری بود و دانشمندان از سراسر جهان اسلام به کتابخانه‌ها و دانشگاه‌های آن می‌آمدند. توسعه‌دهندگان بازی با تاریخ‌دانان و دانشمندان همکاری کرده‌اند تا تصویر بازی از شهر تا اندازه‌ی ممکن دقیق باشد.

بازی Assassin’s Creed: Mirage از بغداد تفاوتی خوشایند با تصویر کنونی شهر در فرهنگ عمومی خواهد داشت. تصور کنونی این است که عراق اکنون منطقه جنگ و درگیری است و توسعه‌دهندگان بازی امیدوارند که بازی به روشن شدن تاریخ بزرگ شهر کمک کند و نشان دهد که این شهر یک مکان زنده بوده است و نه فقط پشت صحنه جنگ. این بازی در تاریخ 5 اکتبر منتشر خواهد شد و طرفداران این سری بازی با شوق منتظر انتشار آن هستند. بازی در دنیایی خیالی الهام گرفته شده از داستان‌های Arabian Nights قرار دارد و انتظار می‌رود گیم پلی جدیدی را معرفی کند که تجربه بازیکن را بهبود بخشد. محیط بازی یک جهان بزرگ است که بازیکنان می‌توانند در آن بگردند. این جهان با فعالیت‌ها و مأموریت‌های مختلفی که می‌توانند انجام دهند، پر شده است. داستان بازی دنباله سفر باسیم ابن اسحاق، یک دزد خیابانی است که تحت راهنمایی مربی خود، روشن، یک Hidden One می‌شود. بازیکنان می‌توانند داستان باسیم را تجربه کنند در حالی که او در دنیای پیچیده Hidden Ones حرکت می‌کند و رازهای نهان را فاش می‌کند.

پست های مرتبط

تا پایان ماه ژوئن سال 2024 پلی‌استیشن 5 به تعداد 61.7 میلیون واحد و ایکس‌باکس سری X|S به اندازه 28.3 میلیون واحد فروش داشته‌اند

کنسول پلی‌استیشن 5 پرو بهترین سیستم برای اجرای بازی GTA VI در زمان عرضه اولیه خواهد بود

یک تست بنچمارک از کنسول پلی‌استیشن 5 پرو افزایش محدوده رزولوشن پویا را نشان داد