بازی Battlefield بعدی قدرت تخریب‌پذیری بسیار بالایی دارد !

بیش از دو سال از انتشار آخرین نسخه بازی بتلفیلد می‌گذرد و طرفداران مشتاق هستند تا در مورد آنچه در آینده در راه است بدانند. در حالی که این سری از زمان بازی Battlefield: Bad Company قابلیت تخریب‌پذیری زیادی داشته است، ولی همیشه هم اینطور نبوده است. به عنوان مثال، بازی Battlefield 2042 بیشتر روی رویدادهای آب و هوایی شدید مانند طوفان‌های شن و گردباد متمرکز بود.

اطلاعات جدیدی از فهرست مشاغل برای مدیریت بخش VFX (جلوه‌های بصری) بازی Battlefield در Ripple Effect یا همان DICE LA به دست آمده است. با توجه به این لیست شغلی، مدیر VFX که قرار است در یکی از دفاتر کانادایی مشغول به کار شود، به توسعه واقعی‌ترین و هیجان‌انگیزترین جلوه‌های تخریب در صنعت گیم کمک خواهد کرد. برخی از طرفداران Battlefield این حرکت را نوعی چالش برای گروه قدیمی‌ای دانستند که DICE را ترک کردند و استودیو Embark را برای ساخت The Finals تأسیس کردند. این بازی شوتر به صورت اول‌شخص چنده‌نفره ارائه شد و محبوبیت زیادی کسب کرد. بازی دارای قابلیت تخریب زیادی است و مزیت دیگری هم دارد که مبتنی بر سرور است به طوری که شدت این تخریب می‌تواند دقیقاً برای همه یکسان باشد. استودیو Embark در مورد فناوری خود اظهار کرده بود که تخریب‌پذیری سمت سرور کار پیچیده‌ای بود و آن‌ها این کار را ذر The Finals به واقیعت تبدیل کردند. این یک موضوع هیجان‌انگیز است و نگاه به بازی‌های چندنفره را تغییر می‌دهد.

البته این را هم باید در نظر گرفت که بازی The Finals یک مزیت قابل توجه نسبت به بازی Battlefield دارد. این بازی بسیار کوچک است و تنها چهار تیم از هر سه پلیر را در خود جای داده است. یعنی در مجموع دوازده بازیکن در یک مسابقه. در حالی که بازی‌های Battlefield مدت‌هاست که به 64 یا حتی 128 پلیر اجازه بازی در یک مسابقه را می‌دهد. داشتن قابلیت تخریب‌پذیری همزمان برای ده برابر تعداد پلیرها دشوار خواهد بود. ممکن است این همان چیزی باشد که آن‌ها در DICE روی آن کار می‌کنند. البته هنوز زود است که به این موضوغ متمرکز شویم زیرا زمان این اتفاق به این زودی‌ها نمی‌افتد. از این گذشته، وینس زامپلا، مدیر فرنچایز اشاره کرد که برای ساخت آثار بعدی زمان بیشتری اختصاص داده خواهد شد. شایان ذکر است که قرار است یک همکاری چند استودیویی بین DICE ،Ripple Effect ،Criterion و Ridgeline Games وجود داشته باشد که همین هم به زمان بیشتری نیاز دارد.

پست های مرتبط

روش حل کردن معمای سکه در بازی Silent Hill 2

نسخه بازسازی‌شده بازی Red Dead Redemption با قیمت 49.99 دلار در 29 اکتبر برای PC عرضه می‌شود

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند