بازی Bendy: The Cage در طول سال 2024 منتشر خواهد شد

بازی ویدیویی Bendy: The Cage یک پروژه ایندی (مستقل) جدید از Joey Drew Studios در ژانر ترسناک است که برای انتشار در سال 2024 معرفی شده است.

این عنوان با بازی Bendy and the Dark Revival که در سال 2022 منتشر شد، داستان همزمانی دارد و سرنوشت ترسناک هِنری و فرار او از زندان Keeper معروف به The Pit را به نمایش می‌گذارد. اعلام این بازی با انتشار صفحه‌ای جدید در Steam همراه شده است که شامل جزئیات کلیدی داستان، تصاویر و اطلاعات اضافی درباره فرضیه و شخصیت‌های بازی است. صفحه Steam از این زندان به عنوان منظره جهنمی عمیقی از فلز و خون و پر از روح‌های تاریک تبعیدشده توصیف می‌کند. این نشان می‌دهد که بازی Bendy: The Cage دارای یک محیط جدید و چالش‌برانگیز برای کاوش و درگیری برای پلیرها خواهد بود. توصیف The Pit به عنوان یک منظره جهنمی پر از روح‌های تاریک نشان می‌دهد که بازی ممکن است به جنبه‌های تاریک‌تر جهان Bendy بپردازد و به طور بالقوه تجربه‌ای عمیق‌تر و همه‌جانبه‌تر را برای پلیرها فراهم کند. اعلام توسعه Bendy: The Cage تنها یک هفته پس از فاش شدن یک اقتباس سینمایی از دنیای Bendy منتشر شد که نشان‌دهنده ادامه حرکت سری Bendy است.


انتظار می‌رود که محیط و داستان این بازی، دنیای Bendy را بیشتر از قبل توسعه دهد و داستانی بلند را برای تکمیل گیم‌پلی ارائه کند. اعلام این بازی باعث ایجاد علاقه و هیجان قابل توجهی در بین طرفداران این سری شده است. ارتباط بازی با Bendy and the Dark Revival که قبلا منتشر شده بود، و همچنین اقتباس سینمایی پیش رو، نشان‌دهنده یک جهان منسجم و در حال گسترش Bendy است. بازگشت به شخصیت هنری استین و کاوش The Pit به عنوان یک محیط مرکزی، نشان از تعمیق روایت و فضاسازی بازی دارد.
اعلام معرفی Bendy: The Cage همچنین بحث‌ها و گفتگوهایی را در جامعه بازی‌ها برانگیخته است و بسیاری نظرات و انتظارات خود را برای انتشار آینده بیان کرده‌اند. ارتباط بازی با Bendy با دو بازی دیگر خود، و همچنین موقعیت آن در جهان گسترده‌تر Bendy، هم علاقه طرفداران موجود و هم آن‌هایی که تازه وارد این سری شده‌اند را برانگیخته است.

پست های مرتبط

استودیو Capcom به طور رسمی به بازی Resident Evil 9 اشاره کرد

نسخه بتای Tower Raid Open برای بازی Dying Light 2 منتشر شد

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند