بازی Disney Mirrorverse با کاراکترهای محبوب شما

بیشتر دوران کودکی ما با آثار دیزنی و پیکسار سپری شده است، آثاری که در هر کدام آنها شخصیت های محوبی حضور دارند. حالا اگر روزی تمام شخصیت های محبوبی شما در یک عنوان جمع آوری شوند، چه احساسی خواهید داشت؟ بازی Disney Mirrorverse که توسط استودیو Kabam Games تدارک دیده شده است، قصد دوره کردن خاطرات خوب شما را خواهد داشت.

مبارزه آنلاین شخصیت های دیزنی و پیکسار

بیشتر شخصیت های محبوب ما قرار است که در بازی Disney Mirrorverse دور هم جمع شوند. این بازی در اصل در سبک نقش آفرینی و بصورت آنلاین خواهد بود. بازی Disney Mirrorverse یک مولتی ورس خواهد بود که قرار است یک داستان جدید را روایت کند، داستانی که می خواهد مسیر خود را دنبال کند و به هیچ کدام از آثار قبلی شباهت نخواهد داشت. استودیو Kabam Games بازی هایی مانند  Marvel Contest of Champions ، TRANSFORMERS: Forged to Fight و Shop Titans  را در کارنامه خود دارد. همین هم باعث شده که انظتارات ما از این عنوان بالا برود.

بازی جدید این استودیو از لحاظ داستانی شما را وارد مبارزه با یک جادوگر خبیث می کند که شما باید جلوی کارهای پلید او را بگیرید. گیم پلی بازی برای هر کاراکتر تفاوت هایی را به خود می بیند و البته بازی شما را تشویق می کند که کاراکترهای جدید را انتخاب کنید و مهارت های آنها را افزایش دهید. بازی Disney Mirrorverse می تواند خود را تبدیل به یکی از عنوان های محبوب آنلاین برای پلتفرم های اندروید و آیفون کند. اگر به عنوان های آنلاین علاقه مند هستید پیگیر اخبار دیزنی میرور ورس باشید، چون پر از نوستالژی است.

گرافیک بازی میرور ورس واقعا جذاب و دیدنی است که همراه با جزییات خوبی شده. هر کدام از کاراکترها از لحاظ هنری و فنی واقعا خوب کار شده اند و شما با دیدن کاپیتان جک اسپارو یا میکی ماوس می توانید حس خوبی داشته باشید.

نسخه آزمایشی این عنوان هم اکنون برای گوشی های هوشمند قابل دانلود است و اگر مشکلی را در آن ملاحظه کردید باید برای آن صبر کنید.

پست های مرتبط

روش حل کردن معمای سکه در بازی Silent Hill 2

نسخه بازسازی‌شده بازی Red Dead Redemption با قیمت 49.99 دلار در 29 اکتبر برای PC عرضه می‌شود

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند