بازی Fallout New Vegas با Unreal Engine 5

Unreal Engine یکی از محبوب ترین موتورهای بازی در جهان است که در انواع عناوین AAA و Indie استفاده می شود. آخرین نسخه این انجین می تواند تحولی اساسی را ایجاد کند و به نظر برای بسیاری از توسعه دهندگان بهینه است.

آنریل انجین 5 یکی از قدرتمندترین توسعه دهنده های بازی های رایانه ای برای نسل نهم محسوب می شود که البته عنوان هایی که با این انجین در حال ساخت هستند، هنوز منتشر نشده اند. تجربه این حجم از جلوه های بصری برای گیمرها بسیار ارزشمند خواهد بود، ولی چاره ای جز صبر هم پیش روی گیمرها نخواهد بود.

یک وگاس خاطره انگیز

Fallout New Vegas چیزی بیش از یک اسپین آف از Fallout برای طرفداران RPG بود، عنوانی که بسیار مورد حمایت هواداران قرار گرفت. زمانی که نیو وگاس در سال 2010 برای همه پلتفرم ها عرضه شد، دنیایی نکامل یافته از یک جهان آخرزمانی را به نمایش می گذاشت.

با ورود به نسل جدید انتظارات برای دیدن جلوه های بصری بسیار بالا رفته است، شرکت های بازیسازی هم سعی می کنند با ریمیک کردن عنوان های کلاسیک به فروش خوبی دست پیدا کنند.

TeaserPlay که به ساخت عنوان های جنجالی البته بصورت ریمیک شهرت دارد، بعد از پروژه Call of Duty 2 Remake که بسیار هم مورد توجه قرار گرفت حالا تلاش شایسته ای را برای احیای یک عنوان محبوب انجام داده است. TeaserPlay یکی از بهترین عنوان های شرکت بتسدا را هدف قرار داده است. عنوان Fallout New Vegas توسط این مادساز دوباره بازسازی شده است، البته با Unreal Engine 5.

تیزر پلی با استفاده از این انجین قدرتمند جلوه های بصری فوق العاده ای را تدارک دیده است. نتایج به ‌دست‌آمده توسط TeaserPlay نتیجه استفاده از میان ‌افزارهای پیشرفته‌ای مانند Lumen و  Nanite  است که باید مدل‌های چند ضلعی، جلوه‌های ذرات، عناصر مدولار در نویسه‌های فوتوگرامتری Quixel و سیستم‌های نوری قابل دسترسی از Epic Store Marketplace را به آن‌ها اضافه کرد. که همه آنها در محیط Unreal Engine توسعه می یابند.

یکی از ویژگیهای بسیار مهم در این ویدیو استفاده از قابلیت Ray Tracing است که این دنیای آخرزمانی را بسیار چشم نواز و البته غم زده نشان می دهد.

آنها همچنین کانسپت‌هایی را برای بازی های vice city، assassin’s Creed، Resident Evil 4، Red Dead Redemption و بسیاری دیگر ساخته‌ اند.

بازسازی نیو وگاس هرگز به مانند روز عرضه در سال 2010 نخواهد بود، اما ما مطمئن هستیم که این فرنچایز ادامه خواهد داشت. همانطور که می دانید شرکت بتسدا در حال حاضر بر روی عنوان های Starfield، Skyrim، The Elder Scrolls VI کار می کند و بعید به نظر می رسد که به این زودی ها برنامه ای برای شماره فال اوت 5 داشته باشد. علاوه بر این Obsidian اخیرا روی یک بازی مبارزه ای به نام Avomed کار کرده است.

Fallout New Vegas آن هم اکنون برای PC، PS3 و Xbox 360 در دسترس است، اگر که این عنوان کلاسیک را تجربه نکرده اید هنوز هم می تواند ارزش این را داشته باشد که یک کنسول نسل هفتمی را تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

شما فکر می کنید که بازی Fallout 5 چه زمانی معرفی خواهد شد؟

پست های مرتبط

روش حل کردن معمای سکه در بازی Silent Hill 2

نسخه بازسازی‌شده بازی Red Dead Redemption با قیمت 49.99 دلار در 29 اکتبر برای PC عرضه می‌شود

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند